Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '11

 
Kategori
Blog
 

MB' NİN KAYAN YILDIZI....'' MAHMUT CELÂLETTİN AVUS '' --MAMUT--

         MB' NİN KAYAN YILDIZI....'' MAHMUT CELÂLETTİN AVUS  ''   --MAMUT--
 

İz bırakan bir dosttun !...Mekânın Cennet olsun !..


MAMUT, MB Semalarından  bir büyük yıldız gibi kayıp gitti...

Dünyanın ne kadar fâni ve boş olduğunu bir kez daha bizlere kanıtladı...

Ölümün de karikatürünü çizdi..

Bir varmış, bir yokmuş” diye başlar aslında şu kısacık ömrümüz…

İçine neleri sığdırdığımızı fark edemediğimiz, uğruna upuzun acılar çektiğimiz şu kısacık ömrümüz…

Seyrederken yansımalarımızı gerçeklerde, gerçek nedir bilmediğimiz şu kısacık ömrümüz…

..............

ŞEREF  !..

Fazla vaktim, kalmadı!

56 geldi, 55 bitmiş!
İlkokul öğretmenim Bedia,
Bazı hareketlerine güldüğümden,
Özellikle çağırmış...
Babama, benim için
"Gevşek" demiş !

Hayat benle dalga geçti,
Ayıptır söylemesi,
Bende onu, birazcık ti'ye aldım.
Ama, her zaman
Çorbayı kaynatmaya
Ve dağıtmaya çalıştım...
Asil babamdan,
Şereften başka miras kalmadı...
Hayatı ise, 17 yaşında;
Ben, sırtıma aldım.

Çalıştım, çabaladım...
Hayatı yaşadım
Bu arada, doğru dürüst...
Karikatür çizemedim,
Resim yapamadım,
Yazı yazamadım,
Filim çeviremedim,
Düşünemedim !..

Artık,
Fazla vaktim kalmadı.
Yapamadıklarımı, yapmak,
Düşünen hayvan olmak istiyorum !

Benim de,
Şereften başka, bırakacak şeyim yok !
Olsa...
İyi mi olacak?
Bilmiyorum!..

M.Celalettin Avus-Büyükada
..............
 
Şerefin,her zaman pırlanta gibi parlayacak...
 
Oğlun Ömür'e ve tüm yakınlarına ömür boyu taşıyacakları , bir şeref mirası bıraktın...
 
Ama yine şaka yaptın be üstad...Sanki Ada'dan yine çağıracak gibisin !..
........
Toprağın bol olsun...
 
Tüm dostlarının,yakınlarının;hepimizin  başımız sağolsun...

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..