Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '15

 
Kategori
Güncel
 

URBAN

        URBAN
 

Bu ben varya şapkalara vurgun ben; selfie meselesini hiç sevmeyen; kafama taktığımın aşkına görüntü aldım kendimden


Arapça kökenli bir kelime

Aklınıza göçmen kuşlar mı geldi?

Çöl Araplarına da URBAN derler; göçmen kuşlara da…

Bildiğimiz bedevi işte; siz hiç bedevi oldunuz mu?

Gündüz sıcaktan ter döküp geceleri soğuktan donarken “yahu benim ne işim var bu çöllerde” dediniz mi?

Hesap edemez, aklı her zaman ermez ki beşerin; göçmen olunur ama bir kuş asla!

Nerde o yetenek; nerde öyle bir donanım nerde?

Hangi kuş kaybetmiş de insanoğlukızı  bulmuş olsun.

Urban: Bu sözcüğün birkaç pasaportu var.

 O da benim gibi çok fakir olmalı. Açgözlü bir fakir…

Kimse: Şimdiye kadar “Olmaz aga ya orası ya burası” “kır kazığını otur oturduğun yerde” demedi ikimize de…

Kendiliğimizden de akıl edemedik.

Fellik fellik o diyar senin bu diyar benim dedik; canlarımızı cananlarımızı yanımızda götüremedik.

Nerde olursak olalım çöreklendi hasret özlem yüreğimize. 

Çoğul konuşmak doğru olmaz İlhami!

Urban’ın böyle sıkıntısı yok şükürler olsun.

 O sözünün eri bir sözcük; özleme hasrete son sözünü çoktan söylemiş.

Ne sıla ne gurbet yetmeyince; belli ki yandaş arıyorum kendime.

 URBAN’I Açgözlü bir fakir yapmaya çalışan benim…

Oysaki o bir(Zekât emrine karşı gelmeyen) Karun kadar zengin; kariyeri yerinde Berlin’de kocaman bir hastaneye adını vermiş.

 Almanca anlamı muhteşem “ Dünyadan bihaber olmayan iyi yetiştirilmiş; bilge”

Ne garip ne acayip şu insanoğlukızı “osu var busu var tüm diğer yaratılmışlardan şöyle üstün böyle üstün”

Yaptığı hatalara bakıldığında… Tövbe estağfurullah!

Derin derin sohbetler ettik kendileriyle; beni konuk etti adını verdiği mekânında; ikramlarda bulundu.

Kırdığım; kıymetini hiç bilemediğim yüreğime…

 Stent denilen bir madalya taktı.

“İleride lazım olur” diye

Alev Meisel /Berlin

21 Mart 2015 Cumartesi

       

   

 

   

 

  

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..