Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

:))))))

:))))))
 

Genç kız sevgilisine telefon açmış

- John seni çok arzuluyorum ne olur bu haftaa sonu bize yemeğe geL Seni bizimkilerle tanıştırayım, sonra da ders çalışma bahanesiyle benim odama çıkar doya doya sevişiriz

John hemen bir eczaneye koşmuş:
-bu hafta sonu önce bir aile yemeği, ardındn ateşli bir aşk yaşıyacağım
o yüzden iyisinden iki adet prezervatif istiyorum...
babacan eczacı delikanlının istediklerini vermiş sırtını sıvazlayıp yolcu etmiş.

John hafta sonunda bir büyük buket ile sevgilisinin kapısını çalmış.
Kapıyı Mary açmış John'u doğrudan yemeğe almış.
Delikanlı çok mahçup bir biçimde yemeğe oturmuş..
Mary'nin anne babasının yüzüne bir baktıktan sonra başını önüne eğmiş,başlamış dua etmeye.Ancak dua bir türlü bitmiyor,sonunda Mary dayanamamış fısıltıyla:

-senin bu kadar dindar olduğunu bilmiyordum John...
John adeta inlemiş:
Bende babanın eczacı olduğunu bilmiyordum...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..