Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

(...)

(...)
 

Üç nokta tadında yaşadım hayatı hep. Saçma bir tanım olsa da gerçekten hep üç noktadan ibaret oldu hayatım. Her şeye üç nokta ile başladım; birden bire, öncesinde neler olduğunu bilmeden... Her şeyi de üç nokta tadında bitirdim, devam ediyormuş gibi görünse de aslında tam orda bitti her şey... Bazen ortalarda da kopukluklar oldu, atlamalar oldu aniden; boşluk kalmasın diye üç noktalarla doldurdum o kopuklukları. Hayat bu, kopukluk falan dinlemeden devam ediyor. Ama benim hayatım üç noktalarla devam etti hep.

Bir gün geldi, yine üç noktayla başladı yep yeni bir paragraf. Yepyeni bir paragraftı, öncesi de vardı sonrası da. Ama öncesini bilmiyorum, üç noktayla başlamıştı. Sonrasında ne olur bilemem, ama umarım üç noktayla bitmez bu paragraf; umarım benimle beraber devam eder uzun süre. Okudum paragrafı korkarak; niye korktum bilmem ama korkarak okudum her cümlesini. Ya üç nokta ile karşılaşırsam, ya bu paragraf da biterse aniden...

Amao paragraf bitmedi, öylesin bağlandım ki ona bitmesin diye dua ettim her gece; o paragraf da bana bağlandı. Kocaman bir noktaydı o paragraf kendisine göre bazen.

Sadece bir noktaydı belki evet; ama benim hayatımdaki o üç noktadan birisi oydu. En önemli nokta oydu hayatımda.

Hayatım üç noktadan ibaret. İkisi her zaman bende, birisi ise uazaklarda bir yerlerde; o paragrafın içinde. Belki kilometreler var o noktayı görmem için; kim bilir belki de gözlerimi kapamam yeterlidir aslında o noktaya dokunmak için.
Dedim ya hayatım üç noktadan ibaret; ikisi her zaman bende, biri ise uzaklarda bir yerlerde beni beklemekte...

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..