Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

.. Ri Ka, Akkir

..  Ri Ka, Akkir
 

Sularda boğulan aşk bizimkisi

Sesime sus işareti yokluğun

Dilim yasaklı sana

Bir zamanlar kaptandım adada

Gülsüm ve Arife kadar şair değildim ama

Alışıyordum yalnızlığın kulaçlarına...

Dizelerin orta yerinde denizdim

Nereye baksam kıyısı şiir

Ah çocukluğumun yarım hali

Nasıl da sis içinde dudaklarım?

İnce renklerden ördüm gözlerimi

Teneke kutularda büyüyen kentler gibiyim

Sardunyalar ekiyorum kalbime

Alacalı bulacalı imgeyim orta yerinde düşün

Yarına uzayan kalbimle sevdim menekşeleri

Ki onlar af’tılar,

Af..Ak’tılar

Ümit burnunda kire dönüştü elmas

Rika ! Ri KA

Af’

Rİ’

KA’

Mine Ömer

kurşun kalem Eylül 2009 Sayı:1

 
Toplam blog
: 56
: 504
Kayıt tarihi
: 05.10.09
 
 

Mine Ömer; Larnaka, Kıbrıs doğumludur. Kıbrıs Bayrak Radyosu'nda memur olarak çalıştı. Haber ..