Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '13

 
Kategori
Mizah
 

Alışverişte yeni moda!

   Alışverişte yeni moda!
 

Alışveriş manyağı olup çıktık valla! Posta kutusuna bırakılan her şeyi nişanlından gelmiş mektup gibi okursan olacağı bu tabi! Neyin nerede kaç paraya satıldığını öğrenmen şart mı? Peki ya e-mail adresine gönderilen reklam mesajlarına ne demeli?

Piyasanın tam yarısına son iki ürün, hem de kargo bedava!
Hadi sıkıysa tıklama!
 
Hanııım çanta alıyorum sana, yılan derisi hem de.
Yanında cüzdan veriyorlar!
Şimdilik kalsın, sevgililer gününde alırsın!
Hem o zamana kadar taksitler biter belki!
Yav sapı koptu demiştin ya!
Yok yok kancadan çıkmış, onardım çoktan.
Anneme alayım o zaman!
Anneler gününde alsan olmaz mı?
Filtresiz süpürge çıkmış, saç maşası hediyesi var!
Alırsam saçlarını süpürge etmekten kurtulursun belki!
Espri mi yaptın sen?
Yoo, seni düşündüm sadece!
Geçen ekmek yapma makinesini yere düşürmüştün ya hani?
Pastadan pahalıya maloluyordu, atacaktım zaten!
Ya düdüklünün hava kaçırması?
Onun yerine sen ötüyorsun ya yeter!
 
Bugün kimlerin günü yaa?
Benimki ne zaman sahi?
 
Sabreeet daha üç ay var.
Hem onu da sen alacak değilsin ya!
 
Git biraz arkadaşlarını dolaş, açılırsın!
Ne fark edecek ki, hepsi de esnaf!
 
Sahi ultra sistem su arıtma cihazı alayım mı?
Ya da çöp öğütücü falan?
Fayansları yenile dediydi birisi!
İşçilik dahil üstelik peşinatsız.
Elinde kalmış stok vardır.
Yok yok, antik desenlileri çıkmış!
Benim için yeni sipariş verecek!
Bir telefonla kapınızda dedi.
Canımdır benim yaa!
Onca yıllık hatırımız var nasılsa!
 
Aman yarabbim çıldıracağım!
Bir köyümüz yok ki şöyle birkaç aylığına kapanalım!
 
Üff uzatma, şu haber başlıklarına bakayım çıkıyorum.
Bilmiyor muyum reklam sayfasına kayarsın sen!
 
Geziye çıkalım mı 12 taksitle?  
7 gün 8 gece, Yurt içi fiyatına Avrupa!
Hem de 4 ay ötelemesi var!
Yok oldu olacak balayına çıkalım!
Otellerde balayı çiftlerine indirim de varmış ayrıca!
Bal ayımız biteli yıllar oldu, çile aylarını yaşıyoruz sayende!
Kafa dinleriz fena mı?
 
Çıkacak mısın sen, yoksa dedikoducu arkadaşlarımı çağırayım mı?
Aman diyim uzak dursunlar!
Tamam be tamam, sana da iyilik yaramaz zaten.
 
Sakın arabayla gideyim deme ha.
Niyekine?
Ankara kazan sen kepçe fıttırı fıttırı dolaşırsın.
100 lira ve üzeri 5 akaryakıt alışverişine 50 lira hediye varmış, kaçar mı?
Hı hı tabi tabi, nasıl sığdıracan peki?
Bir de depo da yer açmak için uğraş di mi?
5 lira indirimden yararlanmak için 30 liralık yakıt harcadığını bilmiyorum sanki!
 
Yeter ya, yeter yaaa!
Ah şu AVM’leri icat edeni bir bulabilsem!
Manifaturacılar neyimize yetmiyordu?
Biçki dikiş kursuna gitmezdim bileydim! 
Mahalle pazarı hangi gün kuruluyordu unuttum valla!
 
Üç aşağı beş yukarı işte bu ve benzer duygular içerisinde bir yaşam sürer pek çok yurdum insanı.
Gazete okurları ya da televizyon izleyicisi reklam yayınlarından hoşlanmaz derlerse de inanmayın!
 
Külliyen yalan!
 
Çünkü ilan edilen bu baş döndürücü reklamlar ve sunulan rakamlar insan psikolojisini hesaba katarak hazırlanıyor!
 
Kayıtsız kalmak mümkün mü? 
 
Hadi kafanızdan silip atın bakalım!
 
Ha bu arada size bir tüyo vereyim mi?
 
3D'nin yerini ultra HDTV almış duydunuz mu?
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..