Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '07

 
Kategori
Anneler Günü
 

'' Annem ben senin yanına kalanım ''

'' Annem ben senin yanına kalanım ''
 

Annem ben bu anneler gününde sana hediye alamadım. Biliyorum senin için hediye alsam da, almasam da duygularının bana karşı değişmeyeceğini.. Zaten sen hiçbir zaman istemezdin sana hediye alınmasını... Her zaman ki mütevazılığınla ’’Sizin kendiniz hediyesiniz bana’’ derdin.

Tüm anneler ve çocuklar da bilirler aslında annelerin sevgisine o gün alınan bir hediye ile değer biçilemeyeceğini. Adettendir denip alınıyor işte..

Annem ya beni bir gün terk edip gidersen.. . O gün geldiğinde ne yapacağım ben yapayalnız... Öyle bir günümüm olmasını istemiyorum hiçbir zaman...

Zor günlerimin sahip çıkanı... Kötü gün dostum... Karşılıksız çıkarsız sevenim.. Yeryüzünde tek karşılıksız fedakarlıkta bulunan varlık.... Sadece benim annem değil tüm annelere bu sözlerim...

Nasıl bir varlıktır anne, benim içim yandığında onunda bağrı yanar, benim gözlerimden yaşlar süzüldüğünde onunda göz pınarları akar.... Ben mutluysam o benden daha mutlu... Benimle ağlayanım benimle gülenim annem....

Sözlerini Aylin Atalay’ın yazdığı, müziğini usta yorumcu Candan Erçetin’in yaptığı bu dizeler anneler ile çocukları arasındaki manevi bağın yüceliğini ne ince anlatıyor... Tüm annelere ve benim anneme de hediyemdir... Her dinlediğimde gözlerim dolarak dinlerim..’ ’Annem sen benim yanıma kalansın’’...

Hani eski zaman masalları anlatır/ Hüznümü huzura dolarsın/Kaşım gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanıma kalansın

Hani bir biblon vardı kırdığım/ Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın/Ama bil ki ben de parçalandım
Annem ben senin yanına kalanım

Annem annem
Sen üzülme
Sözlerin hep yüreğimde

Uzayan sohbet gecelerinde/Rolleri unutup dost oluruz/Bizi bağlayan bu kan değil yalnız
Annem biz birbirimize kalanız

Ben kararlı uçarken yolumda/Sen çatık kaşların altında/Katıksız sevgiyle bakarsın/Annem sen benim yanıma kalansın

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..