Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
2148
 

:-)Ben KOCAMAN çocuk değiliiiim!

:-)Ben KOCAMAN çocuk değiliiiim!
 

Sabiha Rana hanımefendinin "onlar KOCAMAN çocuklar"yazı dizisinde yer almamla başladı yaşadığım tuhaflıklar.
Yazı yayınlandığı sırada Ankara dışında olmam nedeniyle mahalleden bir haftalık bir süre uzakta kalmıştım.
Döndüğümde herkes sanki bir haftalık ömrüm kalmış gibi bana çok iyi ve saygılı davranmaya başlamışlardı.
Sokakta yürürken bir kaç kişinin başını eğerek beni selamlaması şaşkınlığımı daha da artırdı!
Önce bizim sitede oturanlardan birileridir diye düşünmüştüm ama yanıldığımı anlamakta gecikmedim.
Çünki bazıları sayın yazarım diye hitap etmekteydiler.

Bu deyimi Esma Kahraman hanımefendinin yorumlarından öğrenmişlerdi mutlaka!

Oturduğumuz siteye yaklaştığımda apartman görevlisinin dış kapı ile bina kapısını arasındaki bölüme bukleli bir halı serdiğini gördüğümde iş çığırından çıkmıştı.

Tam da, çok abartıyorsunuz yaaaa bu kadarda olmaz diye bağırıyordum ki, sizin için değil efendim diye cevapladı apartman görevlisi.

Yönetici kar yağışlarının olduğu günlerde kullanmak için aldı bu halıyı.

Site sakinleri parke taşlarındaki buzlanmaya basıp kaymasın diye!

Buyurun efendim geçiniz, geçiniz.

Ona inanmamıştım, kesin benim için sermişlerdi.

Tam kapıdan girerken bu defa yönetici ile karşılaştık, asansörün önünde bir saat lafa tuttu beni.

Emekliymiş ikinci bir işe başlamış ama yine de geçinemiyormuş.

% 2 zam aldık beyefendi diyordu, bir şişe viski parası bile değil!

Bu konuyu yazsanız efendim, çok komik bir artış yaptılar vallahi?

Hangi konuyu, viski den alınan yüksek vergilerimi?

Hayır efendim, geçim derdini, açlık sınırı konularını.

Neden viski içiyorsunuz beyefendi dedim, ucuz şaraplar varken!

Bir avuç leblebiyle zıkkımlanın olsun bitsin!

Ahhh beyefendi dedi, denemedim mi sanıyorsunuz, balkon şişelerle dolu .

Şarap ve bira içmek göbek yapıyormuş, kollestrol falan!

Viski ise çok faydalıymış kalp damarlarını açıyormuş güya!


Tövbe, tövbe dedim içimden.


Kalemimi satın alamazsınız efendim, hem ben aşk evlilik yazıyorum artık.

Hem Hükümet kızıyor eleştirel yazılara!

Beni bu işlere bulaştırmayın, valla pinokyo, cin ali yazdıracaksınız bundan böyle bana.

Rahat bırakın biraz, ben mi kurtacağım dünyayı?

Bir çok ünlü yazarlarımız varken.

Yönetici yanımdan uzaklaştıktan sonra apartman görevlisi sırıtarak yanıma sokuldu bu defa.

Tazminatlarımız ödenmiyor be abi, aidat gelirleri yakıta bile yetmiyormuş güya.

Doğal gaz fiyatlarına ikinci zam kapıdaymış doğrumu?

Ne bileyim dedim ben kabinede değilim ki!

Köydeki anama para gönderemedim bu kış abi diye devam etti yakınmalarına.

Ne olacak halimiz?

Sosyal haklarımızdan bahsetseniz de büyüklerimizin kulağına çınlatsanız.

Nereden biliyorsunuz kardeşim yazar olduğumu?

Hem sipariş yazı yazmıyorum ben.


Üniversiteye hazırlanan kızım internet gazetelerine bakar her sabah.

Milliyet blog mu neymiş,orada adınıza rastlamış.

Şimdiye kadar bilmiyorduk valla, niye gizlediniz ki?

Ne gizlemesi be dedim, aylardır yazıyorum okusaydınız, mani olan mı var?

Sahi kızım bir soruver dediydi.


”Kocaman çocuk ne demek abi?"

Neee kocaman çocuk mu?

O yazıdan mı tanıdınız beni?

Yavv sen çok şey biliyorsun, bütün mahalleliye de duyurmuşsundur Allah bilir.

Çenen durmazmı hiç senin diye bağırdım.

Sadece markette söyledim abi dedi utanarak.


Oysa yüzü aşkın blog yazısı yayınlamıştım şimdiye kadar.



Tanınmamış bir yazardım ama çok rahattım!

Ah Sabiha hanım ah!

Yaktınız beni......!



Bir zamanlar tanınmamaktan yakınmıştım efendim:-)

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80465



Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

şöhret olmak kolay değil efendimmmm sevgi ve saygıyla

Meral Yağcıoğlu 
 21.02.2008 10:42
Cevap :
Şöhreti ben istemedim!Sabiha hanım yaptı.Selamlar...  21.02.2008 16:44
 

Listede ben de varım. Demek Sabiş benim röportajı da yayınladıktan sonra halim böyle olacak. Ben de ne güzel çaktırmadan yazıyordum buralarda. Bir de boy boy resim yolladık. Tüh ki ne tüh. Şimdi bana da sipariş verir mi mahalle ahalisi?:)) Sevgilerle

Gülün içinden 
 19.02.2008 23:33
Cevap :
Başımıza bunların geleceğini düşünemedik efendim,estetik operasyondan başka çare gözükmüyor.Yayın zamanına kadar tanınmamanın tadını çıkarın!Sevgilerimle..  19.02.2008 23:38
 

Sayın Yazarım, ne olacak bu memleketin hali.. Hani diyorum bir yazsanız da... Saygılarımla..

Talip Bölükbaşı 
 19.02.2008 23:17
Cevap :
Sayın Talip bey,Şu an beklemedeyim ve taşların yerine oturacağı anı çok yakın görüyorum!Türk gençliğinin verdikleri sözlerin ve görevlerinin bilincinde olduğuna emin olarak.Saygılarım herdaim efendim...  19.02.2008 23:34
 

SEVGİLİ ARİF BEYCİĞİM...! MERHABALAR..! ŞAHSEN BANA ŞİMDİ SORSALAR...? "HEMENCECİK ÇOCUK OLMAYA HAZIRIM..!" :))))) ANTİDEPRESAN T.A.Ş. AZASI OLARAK ŞAHSIMA VERMİŞ OLDUĞUNUZ SORU ÖNERGESİ,KURULUMUZCA İNCELENİYOR..! :)))))) SEVGİLİ YAZARIMIZ ESMA KAHRAMAN HANIM,ARAŞTIRMA KURULUNUN BAŞKANLIĞINA ATANDI...KENDİSİNE ÖZEL TALİMAT VERDİM..."KESİNLİKLE ŞAHSIMA TORPİL İSTEMİYORUM" DİYEDE KENDİLERİNE (El altından) ÖZEL MESAJ YOLLADIM...! :)))) BİLGİLERİNİZE SUNULUR...! NOT* ŞAYET ARZU EDERSENİZ SİZİDE ARAŞTIRMA KURULUNA ÜYE OLARAK TAYİN EDEBİLİRİM...! :))) AAaahhh,KEŞKE ELİMİZDE OLSADA HER ZAMAN ÇOCUK OLABİLSEK..! ÖYLE DEĞİLMİ..? SEVGİLER ve SELAMLAR KARLI ANKARA'ya NECİP KÖNİ - ANTİDEPRESAN T.A.Ş.

Necip Köni - Adana / TR 
 19.02.2008 21:23
Cevap :
Necip bey,kim istemez çocuk olmayı ama kocaman çocuk olmak bambaşka yükümlülükler gerektiriyor!Ayrıca dış gezilerinizde ki harcırah konusu takipte!Mesut Selek bey duyarsa Adana dışına bile göndermez!Saygılarımla..  19.02.2008 22:13
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1569
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster