Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

'' Buluşma '' sevincim

'' Buluşma '' sevincim
 

Dün çok yorgun günlerden birini geçirdiğim için erkenden uyuyakalmışım.. Gece saat dörtbuçuk gibi gözüm açıldı birden.. Kalkıp bir bardak su içtim ve pencereden dışarı baktım.. ' 'Aaa kar ' 'demişim kendi kendime. Nihayet gelmişti.. o kadar çok bekledik ki hepimiZ.. sanki hiç yagmayacak gibi gelmişti.. hiç görüşemeyecegiz..

Öyle böyle degil.. tipi şeklinde.. toprakla buluşmak istercesine hızlı hızlı yagıyordu.. birbirlerini özledikleri çok belliydi.. toprak ana da karı bütün sıcaklıgı ile kollarına almıştı belli.. her tarafa kar yıgılmıştı.

Pencerenin önüne oturdum karın toprakla buluşmasını seyrettim bir süre.. Her taraf sessizdi.. kimseler yoktu o saatte dışarıda.. sessizce buluşuyorlardı, agaçlar dallarını uzatıyorlardı kara duydukları özlemle.. Doldurdular bütün dallarını, gövdelerini karla.. sarıldılar.. bir bütün oldular...

Zaman geçtikçe azaldı.. sakinledi kar ve toprak.. güneş onları selamladı hafifçe.. '' Nasıl.. memnun kaldın mı '' dedi toprak ana'ya.. karın üzerinde olmasından memnundu toprak ana.. niye olmasındı ki.. Şu anda kar.. güneş.. ve toprak ana hep birlikte.. üçü de çok mutlu.. Onlar buluştu.. Sıra Milliyet Blog Yazarlarında sanırım..

Bilgisayarımı açtım sonra günün ilerleyen saatlerinde.. Mail kutumda iki iletim vardı.. birisi blog arkadaşımdan, diğeri ise milliyet blogtan. '' MİLLİYET BLOG YAZARLARI BULUŞUYOR. '' YENİ YILA YENİ DOSTLARLA GİRMEYE VAR MISINIZ.. '' diye soruyor.. Milliyet.. nasıl bir heyecan bu, anlatılmaz..

İki ay önce geldim aranıza.. şöyle bir yerleştim.. sizler de beni kabul ettiniz. '' Dost insan '' Pirmete'nin dediği gibi '' dost insanlar var burada.. ben ortamı çok sevdim.. çok güzel şeyler yazılıyor, üzüntüler paylaşılıyor.. bilmediğimiz, görmediğimiz hayatlara giriliyor..

Umarım ben de gelebilirim bu toplantıya.. umarım yüzyüze gelebilirim sizlerle.. Bunu o kadar çok istiyorum ki.. Pirmete'yi.. Fulya'yı.. Başak'ı.. Akdenizli'yi.. Melda'yı.. Serap'ı.. ve sevgili Yücel'i.. ve.. yazılarıyla buluştugum.. yorumlarını blogumla paylaştıgım arkadaşlarımı yakınen görmek istiyorum.. buradaki heyecanı orada yaşamak tabii ki bambaşka olacaktır..

Bizi bu güzel günü saglayan, bizleri daha da yakınlaştıran.. paylaşımlarımızın daha da artmasını saglayan MİLLİYET BLOG' A DEFALARCA TEŞEKKÜRLER...

Aranızda olabilmek adına.. elimden geleni ardıma koymayacagım..

SEVGİ'YLE...

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..