Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

'' Cesurlar,bir kere ölür; korkaklar ise bin kere !.. ''

'' Cesurlar,bir kere ölür; korkaklar ise bin kere !.. ''
 

Diktatoryanın egemen olduğu, tipik gizli  monarşik coğrafyalarda,''Padişah istifa!...'' diyerek bağıranlara madalya takılmaz.

Güçlü olan yamyamı şikâyet edenin vay haline !..

Adamı götürüler merkeze...Helyum yuttururlar herkese...Helyum gazı yutana, gülme krizi gelir...

Sesi incelir,kibarlaşır...

Biber gazı yudumlayan da sürekli ağlar görünümlü şaşkınlaşmalardadırlar !..

En iyisi :-Padişahım sen çoook yaşa !...

-Haaaaapp şuuuuu !...Çook yaşşaaa !...

-Hah şööööööyle...Adam olun addaaaaam !..  diyerek uyarılırsınız...

.............

Şimdiiiii,soralım bakiiim !...

İnşaatı yeni bitmiş binaya, şöööyle bir bakıp da müteahit muhabbetine kanıp daire alanlar elini kaldırsın !..

Önce ben kaldırayım...Minik bir anımı nakledeyim !..

...........

Müteahit Müselman adam,eli yüzü düzgün ve de mimar-mühendisti...''Paralı fakülte''  bitirmişti...

Hatta, 4 kez Hacc'a gitmiş ;4 karılı; Seyranî Bağları'nda 75 adet apartmanıyla tanınan ,hiçbiri de yıkılmamış olan ,garantör ve kalantor bir adamdı...

Çok şükür ki   o zamanlar Ankara pek sallanmazdı ...

Müsellim Adam,o zamanlar ağaların içtiği ''Uzun Maltepe '' içiyordu...Altın ''Dupont '' çakmağı vardı...

Bende ise,'' Vasati 40 çöp yazılı kibrit '' ve  Bafra...

Bu adamdan , 1985'te  Ankara'da aldığım dairenin,  salonunda yürürken evin sallandığını farketmiştim...

Müteahitimi derhal arayıp sormuştum...

-Müslim Müsellim Bey !...Salonda yürürken ev sallanıyor !..Bu ne kör- kötü talih !..Aldatıldık mı ?..

- Yok,hocam...heh heh hee...İyi apartman sallanır...Salon lambolin malzemesiyle döşeli olduğundan sallanır...İyidir..iyiiiii !...

-Yani trambolin gibi sallanabiliriz yani !...Öyle mi ?..Oh ne âlâ...Muallâ...

-Aynnneenn ööööle  abicim, hocacığım  !...Ayneenn öööölee...hah haa !..Benim ev de sallanıyor ..harika !..Bir o yana...Bir bu yana...Hah hah haaa !..

- Sıvalar da ,badana da sivilce gibi patlamaya başladı...Ergenlik zamanı geldi zahir !..

- O sivilceler olgunluk işaretidir hocam...Bina kişilik olarak da oturuyor...!..heh heee !..

Vayy bee !..Adam tam ülkemize ,insanımıza göre biçilimiş kaftan...Resmen lâf ebesi ve pişkin !..

Önce inandım;sonra araştırdım...Baktım ki her türlü üç kağıt harmanlanmış...

Adam,Merzincan'lı  ve Merzincan Depreminde 30 apartmanı yıkılmış..Hepicüğü de piriketten mâmülmüş   !...(Asmolin dediği ) 

Ankara'ya kaçışı ve sık sık Hacca gidişi tevekkelli değilmiş meğer !..

Sonra, tüm komşularla hukuk savaşı vermek istedim...Komşularımda '' Tık yok !..'' 

Bana destek olmadılar...Hatta beni ortalığı bulandırmakla suçladılar...

Binada sanki insanlar değil;iri boy besili koyunlar oturuyordu...Yani bir çeşit Ağıl !..

Sonra savcılığa bildirdim...Miüsellimin poposu tutuştu...Dava edeceğimi anlayınca,sadece iki karısını alıp bir gece evime damlamıştı...Kırk yalanla beni kafaya alamayacağını anlayınca,daire  paramı faiziyle iade edip şikâyetimi geri aldırmıştı...

Ben de paramı alıp yeni evimi bitirinceye kadar o dairede oturmuştum.

Bu durumu duyan koyunlar meleşerek benden akıl almaya geldiklerinde ,dedemin eşeğinin ayağını göstermiştim.

Bu Müsellim adam siyasete atıldı...Hazinesini daha da büyüttü..

Bir gece ,en genç karısıyla birlikte evinde, para sayarken kalp krizinden gitti ...

Yazık oldu Müsellim Efendiye !...Hacı Bayramdaki cenazesinde fazla kalabalık yoktu !..

............

Toplum olarak akıllanabilir miyiz ?...Bilemem  !..Milyarlık sıfır arabasını kasko yaptırmadan sokağa parkedip çürük binalarda uyumaya devam edenler...

Trilyon değerinde,çürük  evleri araştırmadan alıp DASK bile yaptırmadan oturanlar...

Şikayet etmekten korkanlar !..Sizin yüzünüzden,tepkisizliğinizden bu ülke güme gidiyor işte !..

Muhalefet yatmış aşağıya uyuyor...Sıcak mencülüs...Dolu cüzdan..Temiz,kolalı mintan...Cepte vicdan !..

İktidar çaresizlik içinde Yunandan ,İsrail'den yardım istiyor...Depremzedeler donuyor...

Lüküs otellerde SPA yapanlar keyifte...

Kısa dönem adayı kredi çekme sevdasında...

Haksızlık dizboyu !..Hırsızlar işbaşında...Okuma yazması olmayan müteahitleri çok sevmişiz...

Sizler...

Uğradığınız haksızlıklar karşısında ne yaptınız ?..En son şikâyetinizi ,kısaca şifreli yazabilirsiniz...

Diyebilirsiniz ki !... ''Yaptım da ne oldu !...yediğim zılgıt yanıma kâr kaldı ..''

Peki uğursuza teslim ol !...Geleceğin kararsın !...çoluk çocuğun aynı kaderde yol alsın !..

Tepkisizseniz...

Neye ve kime güveniyorsunuz ?..

Yapı Denetim Firmaları sadece 3 büyük şehirde faal !...

Onların da denetimleri Allah'a emanet !..Daha geçen hafta İzmir'de birçok yapı denetim elemanı sahtecilikten tutuklandı !..

Tuz bile kokarsa sebebi kimler ?..

Herkes birilerini göstermesin...Aynaya bakalım !..

 Kurta sormuşlar !...''-Neden boynun kalın ?.. ''

''Kendi işimi,kendim yaparım da ondan !..'' demiş...

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..