Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

...Diye...

küçük ayaklarımın altına

ipli teneke ökçeler taktım
mutlu
ve uzun baktım az
çıkarttığım seslere.
 
benimdi bulut
kanatları benimdi martıların.
 
varsın benim olmasın bıraktığım iz
dönüp arkama bakmadım.
 
nicedir kalem kaldırmadım hayata
bulandırmamak için suyu
çay bile demlemedim
iki gözüm önüme aksın
kenarında bir çift ceylan
nergiz açsın
elvan elvan...
 
çok mu zaman
az mı zaman
geçmiş de kalabalık mı...
 
aç martısıyım bu şehrin
haylazdır kanatlarım
ardımda talan deniz
önümsıra dalgakıran...
çarptıkça ayın yüzüne
bin parça.
 
ağlayım
belki iflah olur
sularına tuz bulaşmış
gülistan.
 
hangi dip şarkılarında simin saçlarını tarıyordur eftelya...
 
hangi gazeli çalmıştır kandırıp bülbül
kanadımın tozundan
delişmen seherlerde.
 
ellerim ellerim
çarptıkça birbirine
gamzesinde kaybolur
yalınayak bir çocuk.
 
 
 

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..