Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

'' Hadise !..Sen konuş !..''

'' Hadise !..Sen konuş  !..''
 

Hadise: Arapça...Türkçesi :OLAY...:))



Tatildeyim...

'' Yıllık iznimi kullanacağım '' numarasından,

' Sayfamı ' kiraya vermiyorum ...

İsteyenler çok olsa da

'' Full möbleli sayfam kiralıktır !..'' demeyeceğim.

...........

Dünyaya bir daha mı geleceğim ?..

Yaz boyu, '' iki dinlenip; bir geziyorum .''

Bir yerde, üç günden fazla kalmak, beni bozar.

'' İki dirhem ;bir çekirdek !..'' gibiyim...

Veya, bana öyle geliyor.

Ege'nin tam ortasında oturmanın faydaları var !..

Tüm turistik yöreler ,'' Kanatlarımın altında !..''

Ser 'de gazetecilik var ya !..

Gözlerim, '' dürbünleşmiş !..''

Şimdi, Flâmingo'dayım...

İnsan davranışlarımızı gözlemliyorum.

Değişen bir şey yok !.


' Yamuklukları ' anlatıp keyfinizi kaçırmayayım.

Ama değişen bir şey var .

Gençlerimiz daha bakımlı .

Artık ,Türk bayanları daha güzel !..

Batılı' ları aratmıyorlar...

'' Fizik, Kimya :Pekiyi ...''

Gazetelere göz atıyorum..

Hadise'nin olay yaratan konserleri,

Görüntüleri karşısında ''İki lâf '' etmek istiyorum.

Hadise, çok doğal bir kız...

Yapmacıksız ;özgüven' li...

Delikanlı kız !..

Kültürlü,

Akıllı da...

Ses :Süper !..

Saatlerce sohbet edin; doyamazsınız !..( Empatik bir yaklaşım )

Makyajlı hâliyle çok güzel...

'' Ama sabah, yataktan kalktığında nasıl görünür ?..'' bilemem...

Orada olmak gerek !..

Hadise'cik,

'' Mini '' giyinmese, böyle alımlı durur mu ?..

Giysisine göre değişir...

Kot da giyse yakışıyor canım !..

Ama uzun ve bol etek giyse, tanıyamayız!..

Boyu, daha kısa durur...

Şalvar giyse de öyle !..

Tipi, boyu, pozu Türk kızlarımızın adetâ sembolü...

Tabi ,Avrupa kültürü var !..

Daha, ''Dışa dönük !..''

Günlerden bir gün,

Bir meraklı kişi, Hadise'ye sormuş...

'' -İdeal erkek tipiniz nedir ?..'' ablacığım ?..


''-Ayaklar,

Parmaklar ve

Kulaklar önemli !..

Temiz olmalı...

Güzel kokmalı...''
. . . . . . .

Ahhaaa !..Tikkaaatt !..

Bu mesaj, Türk erkeklerine !..

Ayağını yıka !..

Pedikür yaptır !..

Kulaklarına iyi bak !..( Uzamasın )

Her gün yıkan !..( Leş gibi kokma !..)

Terliykene, parfüm sürünme !..

Benden söylemesi !..

Hadise ,sürekli yurt içi konserlerinde...

Zavallı kız, seyircilerle yakın temastayken...

Ne sıkıntılar çekiyor kim bilir ?..

Birden aklıma geliyor...

Ayaklarıma, parmaklarıma bakıyorum...

Kulaklarıma da...

Sorun yok !..

'' Su kuşu '' gibiyim zaten...Günaşırı denizde !..

Sürekli , ' Duş yapmaktan ' derim incelmiş...

Parfümü de bıraktım ...

'' İlimon kolonyasını '' tercih ederim...

Sorun yok !..

'' Haydi Hadise !.. Anlat biraz !..''












 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..