Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

...Hüzzam sitem...

...Hüzzam sitem...
 

En güzeli beklemekti,
Vakitsiz vakitlerde,
Yorgun ayak seslerini.
Sarkıtlara asılmışken zamanın damlaları...

Ve daha sen dokunmadan,
Kapının ziline,
Açıvermekti gönül kapılarımı,
Ardıma dek...
Erirdi bilirdim.
Gülüşünde nihayet...

Ben yine aynı ben.
Sen yine sen.
Kafiyeli kelimeler mi girdi aramıza?
Tutturamadık mı uyağı?
Nokta koymadım,
Cümlelerin sonuna...
Hep üç nokta...
Sonsuza dek...
İlelebet...
İlanihaye...
Ebediyen...
Ve daima...

Yastıklara mı uyduk yoksa?
Küstüm...
Bir yastık gerçek miydi duada?

Bak yine hüzzam...
''Dinmiyor bu akşam ne gözyaşım ne acım''
Hay bestesine sarhoş olduğumun şarkısı...
Hay dolmamış şişesine meylerin...
Hay küfre yakın dimağım...
Hay acının zincirini seveyim...
Hay başım...
Ağır mı geldi omzuma?

Sen sanırım,
Her ayak sesini...
Alamut'um...
Efsunum...
Enel mevt...
Taun maada,
Her suret....

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..