Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

...Ki

ölü taklidi yapacağım
dokunmuyor hayat bile.


çek ellerini çek
çok acı yandım


bir dikişte içtim
eski bir yalnızlığı.


ne düşünmüştüm de
ne yazdırdım kara kaplı deftere
üç ekmek
bi çiti
bi maltepe


yudum katığı işte öylece
dumanla her gece


yani mezatta kaldı içimin yalnızlığı.


şunu bir daha yapma diyorlar
yıldızlar saymakla biter mi ki
kuyunun dibine düştü diyorum
ayın kendisi
sabah olmadan
su toprağa doymadan
yeşerip dallanmadan
duvarda yosun ağaç...


şems i kuyuya mı atmışlardı
yani kamer miydi karanlıkta dişleri...


ben size güneşte ısıtın ellerinizi dedim
terleyin boncuk boncuk
doksandokuz hu...
bilmem kaç tane çekersen
utanırsın allahtan
yarısında kul...
karıncaya sormuşlar
ne iş
maksat hedefe varmak
zaman ince iş...


aleyke ya habiballah...


acelesiz
gerek yok
derdim değil hiç hudut taşları
değil mi ki üzerinde iki tarih arası
yazı yok
hüvel baki
borçluyum yaşamaya...


ateşli bir silahın alnında elim
elim soğuk
duvara yaslı hala gölgem
hiç olmadı
ayakları yok
binlerce kere yüzleşsemde gözlerimin olduğu yerle
kuru bi baş sallama
genç miyim
yaşlı mı
ne...


susu
vermek
gülü
vermek
ölü
vermek
farz ı kifaye olsaydı
kalksaydı üzerimden bu vebal...


estağfurullah...
ey allah bilirsin
kaskatı kalır bazen avuçlarım
parmak aralarımdan yaş damlar
muhabbetim daimdir...


muteber kılmak şu konukluğu
hasılı sebep


niyeyse açıyor her mevsim kızılcık çiçeği
doluyor badelere şerbet şerbet
sızıyor dudağımın kıyısından
eyvallah...


oysa yumruğum kadarmış yüreğim
vurdum dağlara taşlara
çıkmadı sesi bile
güldü karınca
kıkırdadı çay...

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..