Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

...merhaba...

...merhaba...
 

alıntı


Merhaba olsun

Bir bardak çaya

Isıtıyorsa içimi

Ta yürekten

Sıcacık bir merhaba…

Tek bir güne sığdıramadım

Kendi doğurduğu günü güneşi

İğilip bakmadı bile yüzüme

Kapalıyken perdeler

İstedim ki iki satır

İstedim ki iki hoş beş

İstedim ki ben sormadan

Açsın ardına dek

Tüm kapılarımı…

Ne kötü

Ne kötü

Aynalarda kararması ışığın

Dehlizlere karışması seslerin…

Of desem

Kaçar gibi dağılıyor serçeler…

Bir bir yokluyor halkalar suları

Bir bir çarpıyor ardarda kıyılara

Bir bir koparıyor azar azar kumları

Bir bir gömüyor içinin kuytusuna…

Elime bulaşıyor sanki ağın kokusu

Yüzgeç gibi

Kuyruk gibi

Kıpır kıpır

Varmıyor dilim

Masada yeriniz hazır demeye

Balıklar balıklar

Affedin beni…

Ne kötü

Ne kötü

Ellerime bulaşması ağların

Susması ağ kokulu şarkıların…

Ürkek bir gelincik gibi doğuyor ay

Ve bir bardak sıcak çay oluyor

Tepeleme dolmuş karanlık

Küstürüyor akşam sefalarımı

Kalakaldım

Uluorta

Harami kavgalarımla başbaşa…

Merhaba olsun

Bir bardak çaya

Merhaba…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..