Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

...onlarca baloncuk olsalar

...onlarca baloncuk olsalar
 

Dünya beni bugün dışarıda bırakarak dönse,

Ne benim başım dönse hızından, ne de çevremdekilerin hızına şaşırsam

Sürekli yine sendeleyeceğim, yine yıkılacağım korkusunu yaşamasam,

Çevremdekilerin mükemmeliyetçilik oyunlarında yer almasam…


Üst üste kapanmış, gözlerimin tuzlu sularıyla kabaran bir defterde,

Bembeyaz bir sayfa aramayıp yepyeni bir defter alsam

Sayfalarını hep istediğim gibi doldursam, renklerimi rollerimi ben seçsem,

Yada arada bir boş bıraksam altına küçük bir not düşsem

‘bu gün bu sayfa kadar beyazsın sevgili yaşamım’ …


Hayat birazcık da iplerimi benim ellerime verse…

Hep ve tek bana ait olan bir yaşamım olsa ve isteğime göre düzenlesem ya da isteğime göre karıştırsam

Kendi kuklamla dalga geçebilsem, bıyık altı gülebilsem


Hiç bir şey görmesem, hiç bir şey duymasam ve hissetmesem…

Beynime, yüreğime kurşuni bir sis girse;

Gördüklerimi hatırlamasam, duyduklarımı unutsam ve hissettiklerimi bir kutuda, bir dolapta kilitli bıraksam…

Uzunca bir dönem ‘ağır yük kaldıramaz’ yazısıyla sırtımda dolaşsam

Mertlik edip arkamdan gülseler, küçümseseler de gözlerimin önünde açtıkları kuyuya, kendimi atmasam

Sahte dostluklar, yapay ilişkiler almasa beni aralarına da ben her kalktığımda yeni bir düşüşe hazır yürümesem

Yâda hep yalnız yürüsem, sadece yorulduğumda gerçek bir yüreği yanımda hissedip, sırtımı ona dayayabilsem


Yüzümü bir tek güneşe dönsem…

Işığını içime alsam… kapalı gözlerimden sarı-turuncu renkler yansıtsam,

Sıcaklığını yüreğime alsam… eritse içimdeki buzları, kavursa yüreğimi…

Değişse aheste aheste yüzümün rengi

Yine gördüklerimi hatırlamasam, duyduklarımı unutsam

…ama hep hissetsem…sıcaklığı hissetsem, ışığı hissetsem, samimiyeti hissetsem…hep hissetsem…


Yine uzun, sarı, kıvırcık saçlı küçük kız çocuğu olsam…

O çok sevdiğim oyunu oynasam,

Korkusuzca sallansam balkondan, gülücüklerimle gökleri çınlatsam ve arkamı dönebilsem dönen dünyaya.

Sonra tüm düşüncelerimi sabunlu balonlara hapsedip üflesem onları havaya

Onlarca balon olup, bir bir uzaklaşsalar benden

 
Toplam blog
: 26
: 906
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

Hayata yayılarak yaşamayı düşlerken, zamana sıkıştığımı fark ettim, tek sebebini çalışma şartları..