Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

'' Sen hiç sensiz kalmadın ki ''

'' Sen hiç sensiz kalmadın ki ''
 

Büyük aşkla sevgiyle birbirlerine tutkuyla bağlı olan, bizi ölüm bile ayıramaz diyecek kadar aşklarının büyüklüğünü anlatan sevgililer günün birinde muhteşem bir düğünle birbirlerine kavuşurlar... Her büyük aşk gibi onlar da aşklarını büyük heyecan ve mutluluk içerisinde, dünya umurlarında olmadan yaşarlar.. Büyük mutluluk içerisinde günler haftaları, haftalar ayları kovalar..

Sevgililerin büyük hayalleri vardı geleceğe dair herkesi olduğu gibi.., , , Mutlulukları kat be kat artacaktı.. Gelecekle ilgili umutları planları vardı... Takii bir gün beklenmedik bir ölüm gelip onları ayırana dek..Beklenmedik bir an da, beklenmedik bir şekil de.. Her şey yarım kaldı, her şey öksüz kaldı... Yakından tanıdığım acısını hissettiğim ve anlayabildiğim yakın dostumun izniyle, kendi satırlarından, onu ansızın bırakıp giden aşkının ardından karaladığı satırları sizlerle paylaşmak istedim...

Sevginiz yanınızdayken, aşkınız avucunuzdayken, sahip olduğunuz güzelliklerin farkında olarak, her anınızı dolu dolu ve sınırsızca yaşayın.... Gelecek günlerin bizlere neler getireceği hiç belli olmuyor...

''SEN HİÇ SENSİZ KALDIN MI? ''

Sensiz geçecek uzun senelerin bu ilk sabahı olacak gözlerimi açtığımda.

Odam sensiz, ev sensiz her yer sensiz olacak, korkuyorum,

Korktuğum için gözlerimi açmak istemiyorum..

Hep böyle karanlık kalsın razıyım, sensizlikle karşılaşmamak için.

Sensizlikleri sevmiyorummm...

Karanlıkları seviyorummm...

Artık gün doğmayacak biliyorum ve göremeyeceğim hiç şeyi.

Yüreğim yorgun, yüreğim kırgın, yüreğim sessiz, yüreğim serçe kadar

Bilirmisiniz serçelerin ağladığında öldüğünü....

Çaresizlik ne demek bilirmisiniz?

Ağlamaklı haliniz çaresizliktendir..

Ağlar yüreğiniz çaresizlikten ama haberi yoktur bu durumunuzdan hiç kimsenin.

Nasıl olsun ki ; o bırakıp gitmiştir sizi ansızın, size bile sormadan...

Ondan geriye size,

Sadece özlemler kalmıştır, acılar kalmıştır, anılar kalmıştır

Ve birde bitmeyen geceler ve gündüzler kalmıştır.

Sevmiyorum sensiz geceleri ve karanlıkları

Sevmiyorum sensiz gündüzleri ve aydınlıkları

Sevmiyorum sensiz olan hiç bir şeyi....

İçimde, bir boşluk hissediyorum, bir de acıyan yüreğimi...

Gel-gitler yaşıyor yürekler böyle anlarda...

Çizginin ötesiyle berisi arasında dolanıp duruyor kısacası..

Ya dönsün gelsin....

Ya da yine dönsün gelsin..

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..