Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '11

 
Kategori
Telekomünikasyon
 

...ve Türk Telekom ve Hariri Telekom ile olan on günlük internet adsl tatil macerası

...ve Türk Telekom ve Hariri Telekom ile olan on günlük internet adsl tatil macerası
 

Evet efendim, yaz sıcakları çöl sıcakları halini aldı buralarda. Ailecek pılımızı pırtımızı toplayıp Türkiye'nin ilk Citta Slow yani sakin şehri ünvanını alan İzmir'in Seferihisar ilçesine doğru yola çıktık. Biraz kuş, biraz börtü böcek, ağaç, toprak, bahçe ve denizle daha çok muhatap olalım diyerek yazlık evimize doğru yola çıktık. 

Yola çıkmadan bir gün önce yazlık ev için yeni bir adsl hattı aldık. Kışın kapattırıp yazın yenisini alıyoruz. İki üç gün içinde bağlanır dedik ama nerede..Onuncu günün sonunda bağlatabildik ve böyle bir olay ilk defa başımıza geldi. 

İlk on gün içinde önce müşteri temsilcisine hatırlatmalar daha sonra Seferihisar Telekom yetkililerine hatırlatmalar. 

Seferihisar sorumlusu tatilde yerine başka birisi bakıyor. İlk on gün içinde sorumlunun bize verdiği cevaplar. 

-Tamam, ilgileniriz. 

Başka bir gün 

- Port çıkışlarımız bozuk, yapılıyor 

-Başka bir gün 

-Şu an araba yok, eleman yok, yapabileceğim bir şey yok... 

Müşteri temsilcisi sadece kayıt alır, sorumlu yapabileceğim bir şey yok der, müşterinin işi Allah'ın melaikelerine kalmış. 

Onuncu günün sonunda eşim İzmir Bölge Müdürlüğünü arar ve oradan eve bir ekip yollanır. Gelen teknisyen Ercan Bey modemin voltunun yetersiz olduğunu daha yüksek voltlu bir modem gerektiğini söyler. Oysa geçen sene aynı modemle internete girmiştik. Zamanla kullanıldıkça modemin yetersiz kaldığını söyler. 

Ben de o zaman neden bize port çıkışlarının bozuk olduğu, ekip yok, araba yok, eleman yetersiz denildiğini ve portlar bozuksa eve kontrol için ekip yollanması gerektiğini veya sorunun kendilerinden olmadığını bize modem kontrolü yaptırmamız gerektiğini söylemeniz gerekirdi dedim,  

Son derece efendi bir bey olan teknisyen Ercan bey bize hiç ters tepki vermeden haklı olduğumuzu ve bize kendi modemi ile adaptörünü geçici bir süre bırakacağını söyledi. Zira eşim İzmir'de çalışıyordu, eşiniz getirene kadar sizde kalsın dedi. 

Onuncu günün sonunda işimiz olmuştu ama reklamlarda Türkiye'nin teknoloji devi diyen Türk Telekom'un özelleştirilmesi sonucu bir çok personelinin özelleştirme sonucu olumsuz konumlara düşmemek için kamu kurumlarına kaçtığını bilmeyen yoktu. Kalanlarda emekliliği yakın olup son yıllarımızda üç beş kuruş fazla para alalım diyenlerdi. 

Çevremdeki çoğu insan ev telefon ve adsl hatlarını iptal ettirip VINN servisi aldılar. Belki yetkililer anlar neden hızla insanların sabit telefon hatları ve adsl sevislerini iptal ettirdiğini.Zira insanlar dağ başına da gitse internete kolayca ulaşmak istiyorlar. Sadece büyük şehirlerin merkezine hizmet yetmiyor. 

Eşimde iptal ettirmek istedi bu olaydan sonra şu an parasını ödemekte olduğu üç telefon hattını ve üç adsl hattını iptal ettirmek istedi ama benim yoğun itirazlarım sonucu şimdilik vazgeçti. 

İnsanlar sadece şehirde değil tatil yörelerinde de bu hizmetten yararlanmak istiyor, hele çocuklar için ekmek, su gibi internet olayı, olmazsa olmaz. 

Sayın Türk Telekom yetkilileri müşterilerinizin faturalarının paralarını otuz gün üzerinden alıp müşteriye "Ölme eşeğim ölme yoncalar biterse ye" muamelesi yapılırsa ayıp olur ve bu gemi yakında batar,  

Mutlu ve sağlıklı günler dileğiyle.. 

Sibel Koçarslan 

 
Toplam blog
: 627
: 3456
Kayıt tarihi
: 11.06.11
 
 

Kendi halinde yaşayan doğa tutkunu, sıradan bir vatandaş. İnsanların dış güzelliğine değil iç güz..