Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '08

 
Kategori
Siyaset
 

''AKP Kapatılmayacak!!!...''

''AKP  Kapatılmayacak!!!...''
 

Herşey, Türkiye ve demokrasi için!..


AKP'nin kapatılmasını, ellerini oğuştura oğuştura bekleyenler olduğu gibi, parti kapatmanın artık son bulmasını söyleyenler de çok.

Bu hususta çok şey söylendi, çok şey yazıldı-çizildi.

Bir şey, söylenmediğini (yine de, ''söylenmedi'' diyemem, çünkü bütün basını takip edebilme imkânım yok. Ama sâdece...) iddia edebilirim... O da şu: Bu, yazan çizenlerin en az % 99'u AKP'nin kapatılacağını söylüyor ya, ben de; ''AKP kapatılmıyacak!..'' diyorum...

AKP'nin kapatılmayacağını bu kadar açık ve net, nasıl söyleyebiliyorum?!..

Kimsenin bana; ''Yâhu nasıl bildin bunu?!..'' diye sormıyacağını da biliyorum...

Anlı-şanlı TV'lerin ve gazetelerin, peşimden koşmıyacağını da biliyorum. Fakat gene de nasıl tahmin edebildiğimi, soran olursa şâyet, karar açıklanandan sonra belki açıklayabilirim...

Taâ baştan beri ben, AKP'nin kapatılmayacağına inanıyordum. Şimdi bu inancım daha da kavi...

Belki bâzılarınız aklından geçirebilir...

Hemen söyliyeyim: Kesinlikle hiçbir yerden, en ufak bir ''tiyo'' falan, almış değilim. Zâten öyle bir imkânım da yok.

Eğer karar, benin dediğimin tersi olursa (bu ihtimal, bana göre % 1 de olsa), yâni AKP kapatılırsa, neden böyle bir şey söylediğimi buradan, belki yazabilirim.

Lütfen kimse ısrar ve merak etmesin!..

Şu an hiçbir açıklama yapamam!

Biraz daha sabr'edin lütfen...

Nasılsa yakında herşey belli olacak...

Bekliyelim, görelim bakalım!..

Sağlık ve Muhabbetle...

Bektaş Azizoğlu
05.07.2008, cumartesi
Üsküdar-İSTANBUL

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..