Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

..Anlamalısın beni anlayarak..

..Anlamalısın beni anlayarak..
 

Sözlerinin bıraktığı kulağımdayken.. Açık ara kapılarını tam açmaya yelteniyorum.. Sözlerim geldiğinde dudağıma.. Kapatıyoruz bir an hoşçakalla.. 

Çok ötelerden.. Yüzüme bakacağın zaman geldiğinde, biraz daha kalsan hani yanımda.. Susma diyeceksin.. Bunlar belki de duymak istediklerin… Hani bazen yeni birini tanımak için bir ton sorular sorarız.. Kısa süre zaman tanırız.. Bazen abartırız haddimizi aşarız.. 

Eğer tahmin neticelerini alamazsak beni yanlış anladın kelimesiyle geri çekiliriz.. Abartarak üstüne de gidebiliriz.. Hep aynıymış bu küçük oyunlar.. Ölç işte ölçebildiğin kadar.. 

Zamanı daraltarak insanları tanımakla kaç KİŞİLİK kazandığımızın farkına vararak.. Ve nedense seni düşündüğümde TEK olarak… Niyetimin kelimeleri fosforlu ışıklı bak yanıp sönerken.. 

Anlamalısın beni ANLAYARAK.. 

'LaL 

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..