Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '13

 
Kategori
TV Programları
 

''Aşkın Bedeli'' ağır olacak gibi! | Dizinin reyting sıkıntısı var!

''Aşkın Bedeli'' ağır olacak gibi! | Dizinin reyting sıkıntısı var!
 

Aşkın Bedeli..

Günlük dizi furyasının son örneği..

Bu konuda son yıllarda Fox öncülük yapıyor malumunuz.. Deniz Yıldızı ve Unutma Beni gibi reytinglerde ilk 10'da bulunan dizileri var.. Yazın başlayan ancak yayından kaldırılan Kahireli Palas ve geçtiğimiz sene yayınlanan Dinle Sevgili de kanalın diğer günlük dizi örneklerinden..

Aynı zamanda Show'da başlayan ve ardından Star'a geçen Beni Affet ve Samanyolu'nun sevilen günlük dizisi İki Dünya Arasında da diğer örnekler..

Bu saydığım yapımlara Eylül başında Aşkın Bedeli adlı dizi de eklendi.. Başrollerinde Deniz Bolışık , Ali Mert Yavuzcan ve Zeynep Aydemir'in olduğu dizi ; birbirine düşman ikiz kardeşlerin birbirlerinin yerine geçmesiyle yaşanan olayları konu alıyor..

Diziyi oturup tamamıyla izlemedim açıkçası.. Ara ara baktım yalnızca.. Temposu düşük geldi..Konu biraz basit gibi geldi..

Sonra oturdum reytinglerine baktım..Dizinin en iyi hali 50. olabilmiş..Arasında 81. olduğu günde var 53. olduğu günde.. Ya elbette günlük dizinin 1. çıkmasını beklemiyoruz..Elbette ilk bölümlerinden yargılamayı doğru bulmuyoruz..Ama dizide öyle gözle görülür bir ilerleme de yok maalesef..

Rakip kanalların dizileri en kötü ilk 20'ye girerken senin dizinin en iyi hali 49.- 50. oluyorsa bir terslik vardır bu işte..

İlginç bir ayrıntı daha vereyim :

İlk başlarda dizinin bölüm tekrarı aynı akşam 17.00 sularında verilmiş..Yani o zamanlar Beni Affet başlamadığı için yer doldurulmak istenmiş..Ama öyle bir durum var ki ; dizinin bu tekrarı orjinal yeni bölümünden çok izlenmiş..

Yani tekrar yeni bölümden fazla izleniyor.. Düşünün durumu..

Kimsenin emeğini , oyunculuğunu engellemek gibi ya da göz ardı etmek gibi bir niyetim yok..

Ama görünen köy de kılavuz istemez yani..

'Aşkın Bedeli' ağır olacak gibi..

Siz ne dersiniz ?

 

Anıl KOLDAŞ

koldasanil@gmail.com

twitter.com/koldasanil

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..