Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '10

 
Kategori
İzmir
 

''Attila İlhan Aramızda''

''Attila İlhan Aramızda''
 

Mavi gözlerinin sonsuz okyanusunda,

Ümitsiz, yaralı bir martıyım ben.

Liman rüyasının uykusunda,

Engin denizlerde balıkçıyım ben.

Sensizlik ağlarının kördüğümünde,

Yolunu, izini kaybetmiş,

Nerededir bilmeyen, bir yunusum ben.

............

Hayır, hayır sandığınız gibi değil. Okuduğunuz dizeler bana ait. Gençlik yıllarımda Attila İlhan'a özenip bir şeyler karalamaya başlamıştım. Bu da onlardan biri işte.

Usta şair, romancı, gazeteci Attila İlhan'ın aramızdan ayrılışının beşinci yıldönümü bugün. 10 Ekim 2005'te yitirdiğimiz Attila İlhan için bu akşam (11 Ekim Pazartesi) bir anma etkinliği düzenlendi. İzmir Konak Belediyesi tarafından düzenlenen ve Çolpan İlhan ile Kerem Alışık'ın da katılacağı bu etkinliğin ayrıntıları şöyle:

Yer: Alsancak Vapur İskelesi Saat: 20.00

Açılış konuşması: Dr. Hakan Tartan (Konak Belediye Başkanı)

Sunum ve şiirler: Hülya Savaş

Şiirler: Kerem Alışık, Nevzat Çelik, Ünal Ersözlü, Namık Kuyumcu.

Konser: Agora Band

Dilerseniz değerli ustayı biz de bir şiiriyle analım.

Böyle bir sevmek

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular

Yağmur giyerlerdi sonbaharla bir

Azıcık okşasam sanki çocuktular

Bıraksam korkudan gözleri sislenir

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular

Böyle bir sevmek görülmemiştir

**

Hayır sanmayın ki beni unuttular

Hala ara sıra mektupları gelir

Gerçek değildiler birer umuttular

Eski bir şarkı belki bir şiir

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular

Böyle bir sevmek görülmemiştir

 
Toplam blog
: 233
: 980
Kayıt tarihi
: 07.01.10
 
 

İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi Gazetecilik Yüksek Okulu mezunuyum. Kısa denilebilecek bir sür..