Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '12

 
Kategori
Futbol
 

Baskıyı yiyen Atletico Madrid, golleri yiyen Beşiktaş: 0-3

  Baskıyı yiyen Atletico Madrid, golleri yiyen Beşiktaş: 0-3
 

 



Hava bir acayip!

Yağmur yağıyor, ama her an, kara çevirecek gibi... Çeviriyor da sonra; kar yağıyor. Hani, son hızla giden, pamuk yüklü kamyondan dökülen, havada uçuşan pamuk parçacıkları olur ya, onun gibi...Ha, yazının altındaki “Mersin”e bakarak, Mersin'e kar yağdı sanmayın, Mersin’de değilim.

Akşam üstüydü, uyumakla uyumamak arasındaydım. Kestiriyordum bir bakıma. Bu arada, fırsat doğmuş gibi, rüya da görmüşüm.

Rüyamda Beşiktaş-Atletico Madrid maçı... Maç bitmiş, yazı yazıyorum.

Rüyada yazı yazmak!

Başlık: Olmaz olmaz, deme! Kartal 3-0'la turu geçti.

Rüya işte...

Hiç değilse görebilmek!

Onu göremeyen de var.

Rüyada uyanıyor, hemen rüyada yayımlıyorum yazımı. Sonra, maç da benim gördüğüm gibi bitmesin mi? Çarşı’dan bir ileti düşüyor “mesaj” kutusuna:

Manisaspor maçına bekleriz, konuğumuz ol, atla gel!

“Atla gel”i, “at ile” anlıyor, “at” arama derdine düşüyorum.

Sonunda “at”ı buluyorum; ama “at”a yolu kim bulacak?

*****

Rüyasını görmek bile güzel; çünkü onu göremeyen de var.

Ayıkken gerçek, sahadan ekrana yansıyor:

Baskıyı yiyen Atletico Madrid, golleri yiyen Beşiktaş...

Oysa rüyası bir başkaydı, ne de güzeldi!...

Rüya işte; tersi çıktı.


TURGUT ÇELİK/ Mersin

 

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..