Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

''Benim için ne yaptın '' Dedirtmeden !!

''Benim için ne yaptın '' Dedirtmeden  !!
 

Bu aralar , blogcu erkek arkadaşlar, kadınlar hakkında bolca yazılar yazdılar. Vazgeçilmez kadınlar, vazgeçilmez erkekler, erkekler çok korkar. (çok yoktu sanırım). Rastladıkca da gidip nacizane yorumlarımı yaptım. Tek taraflı değilde, kadınla erkeğin arasını düzeltmek için yapılması gerekenleri bir kadın olarak , ben yazayım dedim. Tabi ben bir balık kadınıyım. Ona göre , eşinizin , sevgilinizin burcuna göre bişeyler yapın. Balık kadını ile aslan kadını farklı şeylerden hoşlanabilir , o bakımdan

''Benim için ne yaptin

Bir kadın bunları sıralamaya başladıysa işiniz var demektir. Bunu demeden önce önlem alın.

Aslında kendiside bilmez, onu için yapmanızı istediği şeyi, sorsanız ''sevgini hisedeyim yeter diyemeyeceği ''için. Onun bile düşünmediği ve ona ''Bunu beklemiyordum'' u dedirtecek bişeyleri yapmanın zamanı gelmiştir.

Birazcık ipucu vereyim isterseniz.

1-Eve, bir demet çiçek ile gitmenin modası , hiçbir zaman geçmez, Ama , bazen
tatil organizasyonu için alınmış iki kişilik bilet onu çok mutlu edecektir.. Yine de deniz kenarında bir program yaptıysanız, zamanını iyi ayarlamanızda fayda var.

2-Ara sıra eşinize ya da sevgilinize , arabanızı vermek büyük incelik. Ama

Uzun süredir almayı düşündüğümüz, ama almakta hiiiç acele etmediğiniz , kredi aniden çıkabilirse harika olur. ''Araba için kredi çıktı ! arabanı , yarın gidip seçebiliriz.'' dediğinizde yüzü ne hal alıcak , bir deneyin isterseniz.

3-Çocuklarla birlikte, iyi vakit geçirmeniz bütün kadınların hoşuna gider. Ama uzun süredir beklediğimiz iş teklifi yada terfimiz olduğunda. Bir çocuk daha yapalımmı ne dersin. Demeniz.

İtiraz edince de ''Hani siz kariyerde , çocukda yapardınız .''yerine.Hafta sonu, kadın kadına bir yerlere gidilecek ve eşiniz çocuklar için bakacak birini arıyor.

''Arkadaşlarınla toplantını ertelemene gerek yok.Çocukların haftasonu kursları ile ben ilgilenirim.'' Demeniz onu çok mutlu eder.Hiç yapmadınızmı.

4-Hayatım akşam yemeği için neler yaptın ? Dediğinizde ''Karnım çok aç, sofrayı nezaman kuracaksın?'' demek istediğinizi anlıyoruz.

Bunun yerine arasıra da olsa ''Bu akşam sadece ikimiz dışarıda yemeğe çıkalım ''deseniz biz nasıl mutlu oluruz. Bilirmisiniz.

5-''Çocuklar yine mi anneannlerindeler.'
'Bu mumlar da ne'' demeseniz de.'' Biraz cin olup.

''Benimle dans edermisin deseniz. Gerçekten süper olacak.

Kadınlar ve erkekler başka açıdan mı bakarlar hayata, sevgiye, aşka, Dünyaya kimbilir.

Beyler marslı da olsanız, ara sıra Venüs 'e turist olarak gelmelerini tavsiye ediyoruz.

saygılarımla ayşe.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..