Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

''Bir şair sustu''

''Bir şair sustu''
 

Yetim öksüz kalmış /

Yaşadığı dahi belli olmayan bedenim.

Kimsesiz çırpınışlarda atıyor mu ki, yüreğim hala

Yaşıyor muyum diye çok sordum kendime

Sensiz asla, sensiz asla! Diye yankılandı durdu bir ses kulaklarımda.

Şiirlerim susmaz sanırdım; kalem bile yazmıyor ki sensiz

Bu nedendendir ki;yorgun, kırgın ve belirsizlikler içindeki yüreğim solgun.

Kaç mevsim birden devirmişim ben; hiç sorma/

Aynı anda yazlar, kışlar, geçmiş ömrümden

Namlunun ucunda kalmış, ağrısı dinmez serim

Bağırsam; çağırsam ne fayda; kim duymuş ki feryadımı/

Sen duymuş olasın yüreğimin çığlığını.

Yalnızlığım kelepçe türünden, ayrılmaz ki ellerimden

Yüreğimde yangınlar, sönmez ki sen gelmeden

Ağır enkazlar altında kalan naçiz bedenim, ayaklanamaz ki sen ellerimden tutmadan

Dayanılmaz işkencelerden kurtulamaz ki hücrelerim, sen beni yüreğine salmadan…

Tükenen bir şairin son satırları bunlar…

Ve son cümle dilimdeki…

“Yalnızlıklar ve karanlıklar girdabında, bir şair sustu…..”

Gözlerinin içi gülen fotoğrafını gördüğümde bil ki;

Acıdan eser olmayan bir şiir yazacağım sana

İmkanı olsaydı da bir dokunuşta alabilseydim göz bebeklerine sinmiş acılarını

Ah! Arkadaşım keşke imkanı olsaydı da silebilseydim gözlerine acı dolduran anılarını

Sen başaracaksın eminim…

Hüznü hak etmeyen yüreğine, gencecik bedenine hak ettiği değeri sen vereceksin

Sen başaracaksın eminim…

Acıları sen acıtacaksın, o seni acıtmadan….
 
Toplam blog
: 10
: 608
Kayıt tarihi
: 27.11.08
 
 

Açıköğretim işletme öğrencisiyim. Kendimi şair olarak tanımlamadan şiir yazıyorum. Kendi halimce, ke..