Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

''Blog'' dedikleri...

''Blog'' dedikleri...
 

Sayfada gezindim biraz.

Yazılara baktım...

Yazarlara baktım...

Konulara baktım...

Bir gazetenin hazırladığı sayfadayız.

Bir gazetenin sağladığı olanağı kullanıyoruz.

Bir gazetenin yönetiminin uygun gördüğü sürece yayındayız.

Koskoca bir dünya var.

Bizler bu dünyanın içinde kum tanesi hükmündeyiz.

Hayatın içinde, bir sitede hayatlar kurmaya çalışıyoruz.

Yüzünü bile görmediğimiz insanlarla kanlı bıçaklıyız.

Yüzünü bile görmediğimiz insanlara yakınlık duyuyoruz.

Yüzünü bile görmediğimiz insanlarla buluşup tanışıp aynı sofraya oturuyoruz.

Dünyanın bir ucundan diğer ucuna laf yetiştiriyoruz.

Darılıyor, küsüyoruz.

Barışıyor, öpüşüyoruz.

Oturduğumuz yerden iki tık tıkla yetişiyoruz her yere.

Eksik kalmıyoruz.

Duygularımızı...

Düşüncelerimizi...

Hayallerimizi...

Eski kocamızı...

Yeni sevgilimizi...

Bebeğimizin ilk dişini...

Yaptığımız salatayı...

Demlediğimiz çayı...

Tuttuğumuz balığı...

Kaçırdığımız fırsatı...

Yazıyoruz.

Bir dünya kuruyoruz burada.

Bir gazetenin sağladığı olanaklarla.

Her an bitebilecek bir yerdeyiz.

Su üzerine yazmaya çalışıyoruz.

Batmadan yürümeye kalkışıyoruz.

Sinir olduklarımızı suyun dibine yollamaya kalkıyoruz ayaklarına bağladığımız yazıdan taşlarla.

Doğamızda var her yerde ve her ortamda sonsuza dek varolma arzusu.

Bugün blog sayfaları...

Yarın başka ortamlar.

Değişebilir bulunduğumuz yerler.

Değişebilir kişiler.

Değişmeyen tek şey...

Hallerimiz : )

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..