Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

''Edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum sanar!!!''

''Edepli edebinden susar edepsiz ben susturdum sanar!!!''
 

internetten alıntı


Halet-i ruhiyesi bozuk olanlar!

40 bin kelime, 10 bin cümle ile millete ders vermeye kalkar!

İçindeki zehir, satırlara akar!

‘’doğru’’ iki nokta arasındaki bir çizgidir, herkesin doğrusu kendine bakar!

‘’gerçek’’ sureti yansıtır aynalar!

‘’iyi’’ olmak herkese nasip değildir, kötülerin sayesinde kıymet-i harbiyesi ortaya çıkar!

‘’güzel’’ görecelidir, bakış açılarına göre birbirine fark atar!

‘’alay’’ gülünçtür bu tür sataşmalar!

‘’salak’’ kötü söz döner dolaşır, söyleyenin üstünde parlar!!!

Anlayan anlar!

MB yönetimine söz verdim ve daha fazlası terbiyemi aşar!

Benden bu kadar!

Hocam, üstadım, dostum, canım, can, arkadaşlarım ve sayın yazarlarım, hepinize sonsuz saygılar.

Ayşen Arslangiray Kura

12.03.2012/İzmir

 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..