Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

12 Kasım '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

''Gazetecilik Kursu'' ve çok özel konukları

''Gazetecilik Kursu'' ve çok özel konukları
 

Doç. Dr.Havva Altunçul, Doç.Dr.Vehbi Altunçul, Kaymakam Yusuf Odabaş,Bel.Başk.Yusuf Uzun,İ.Kayapınar


''Gazetecilik Kursu'' (benimde aralarında olduğum) Aydın Üniversitesi Öğretim Üyesi Sayın Sinem Uğurlu yönetiminde ve çok özel konukların katılımıyla devam ediyor...

Protokol Gazetecilik kursunda

Beylikdüzü Halk Eğitim müdürlüğü ve Yerel Basın Birliği Derneğinin birlikte organize ettiği, Gazetecilik mesleki eğitim ve gelişim kursu, İstanbul genelinden gelen Yerel Basın mensuplarının ve Gazeteciliğe ilgi duyanların katılımı her geçen gün artıyor.

Yerel Basın Beylikdüzü’nde

Yerel Basın Birliği Derneği Genel Başkanı Nezir Karayün tarafından organize edilen kurslara Yerel Basın Birliği derneği İstanbul 1.bölge şube başkanı Musa Has ve 2. Bölge Şube Başkanı İbrahim Erdem Karabulut’un bölgelerinde yayın yapmakta olan gazeteciler ile birlikte katılım gösteriyor. İstanbul genelinden Beylikdüzü’ne eğitim almak için gelen kursiyerlerin sayısı 80’e ulaştı. Aydın Üniversitesi öğretim üyesi, Sinem Uğurlu eşliğinde devam eden kurslara yeni katılımların yaşanması sebebi ile duyduğu memnuniyeti dile getiren Yerel Basın Birliği Derneği Başkanı Nezir Karayün, Gazetecilik kurslarının özellikle İstanbul başta olmak üzere, Türkiye genelindeki bütün Halk eğitim merkezlerinde verilmesi gerektiğinin altını çizdi.

Katılım yoğun oldu

İstanbul’un 39 ilçesinde yayın yapmakta olan 80 gazetecinin katıldığı kurslar, Türkiye’de ilk defa düzenlenmesi sebebiyle yoğun ilgi görmeye devam ederken, Türkiye genelinde bir ilkin yaşandığı Beylikdüzü ilçe protokolü kursiyerleri ziyaret etti. Beylikdüzü İlçe Kaymakamı Yusuf Odabaş, İlçe milli Eğitim Müdürü İkram Kayapınar ve Belediye Başkanı Yusuf Uzun’un birlikte gerçekleştirdiği ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Birlik başkanı Karayün, bu kurs sayesinde Yerel basın sahip ve çalışanlarının daha bilinçli ve alanında eğitimli olarak çalışmalarını hedeflediklerini ifade etti. Cerrahpaşa tıp fakültesi öğretim üyesi ve spor komisyonu başkanı Doç. Dr. Vehbi Altunçul ve Cerrahpaşa tıp fakültesi adli tıp ve DNA uzmanı Doç. Dr. Havva Altunçul, son günlerde dünya gündeminde yer alan, H1N1 Virüsü ve GDO’ lu ürünler hakkında bilgiler vermek üzere katıldığı kursta gazeteciler virüs ve GDO hakkında genel bilgiler verdiler.

Karayün’den Halk Eğitim merkezine teşekkür

Karayün, “Birliğimizin, her geçen gün daha güçlü, daha saygın ve daha etkili olmasını sağlayabilmek için Beylikdüzü Halk eğitim merkezi ile ortaklaşa aldığımız bir karar ile Gazetecilik mesleki eğitim ve gelişim kurslarımızı başlatmış bulunuyoruz. Kursumuza İstanbul’un çeşitli ilçelerinden özveri ile katılım gösteren, tüm meslektaşlarımla birlikte sizleri burada görmekten mutluluk duyduk. Türkiye’de bir ilk Yerel Basın Birliği Derneğimizin de merkezi olan Beylikdüzü ilçesinde yapılmaktadır. Ve bu eğitime göstermiş olduğunuz duyarlılığınızdan dolayı teşekkür ediyorum. Tüzüğümüz doğrultusundaki stratejilerimizi yaşama geçirmemize olanak sağlayacak tek şey, eylemlerimize tüm üyelerimizin aktif katılımlarıdır. Almış olduğumuz bu eğitim sürecinde bizlerden desteğini esirgemeyen Beylikdüzü Halk Eğitim Merkezi eğitimcilerine ve Müdürü Bayram Daştan’a sizlerin huzurunda bir kez daha teşekkür ediyoruz ” dedi.

Odabaş, “Mahalli Basın Eğitim yuvasıdır”

Beylikdüzü İlçe Kaymamamı Yusuf Odabaş, Ülke genelinde bir ilki gerçekleştirerek Beylikdüzü ilçesinde Gazetecilik kursunun açılmasın vesile olan YBBD Başkanı Nezir Karayün ve kursun açılmasında özverili davranış gösteren Bayram Daştan’a teşekkür ederek başladığı konuşmasında, yerel basının önemine değindi. Odabaş, “ Mahalli basın eğitim yuvası gibi hizmet görür. Uzun süre Anadolu’nun çeşitli bölgelerinde görev yaptım. Yerel basının çalışma şartlarını ve aldıkları görevleri biliyorum. Çalışma hayatının her alanında çalışanların yaptıkları işin eğitimini alarak yola çıkmaları bizlerin muasır medeniyetler seviyesine ulaşmamızda öncü olacaktır. Birlikte hareket eder ve bu birliktelikleri muhafaza edebilirsek büyüyebiliriz” dedi.

“Başarının yolu çok çalışmaktır”

Beylikdüzü Belediye başkanı Yusuf Uzun, İstanbul’un çeşitli ilçelerinden gelen Yerel gazetecileri Beylikdüzü’nde ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdiği konuşmasında, dernek başkanı ve halk eğitim müdürüne çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Uzun, “Atalarımız “Eğitim Çin’de de olsa gidin alın” demiştir, bugün burada bunun bir örneğini yaşıyoruz. İstanbul’un çeşitli ilçelerinden gelen ve burada eğitim alan gazetecilerimizi ilçemizde ağırlamaktan gurur duydum. Birliktelikleriniz ne kadar güçlü olur ise muhataplarınızda bir o kadar güçlü olur. Bunun için birlikteliklerinizden ödün vermeyin hayatın her alanında teşkilatlanmak gereklidir. Hayatta Mutluluğun yolu başarmak, başarmanın yolu ise çok çalışmaktır” dedi.

Kayapınar, “Çok ince bir mesleğin uygulayıcılarısınız”

İlçe Milli Eğitim müdürü İkram Kayapınar ilçede eğitime verdikleri öneme değinirken, 7’ den 77’ye eğitim veren halk eğitim merkezinde İstanbul’un çeşitli yerlerinden gelen yerel basın mensuplarını ağırlamaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Kayapınar, “Çok ince bir mesleğin uygulayıcılarısınız. Mesleğinizde her biriniz farkı bir çok başarıya imza atmış olabilirsiniz. Yinede mesleki eğitimlerinize önem vererek bir araya geliyor ve gelişimlerinizi hızlandırıyorsunuz. Kaleminizden damlayan kelimeler sizleri karşınızda ki insanlara yansıtmaktadır. Almış olduğunuz eğitimler için sizleri bir araya getiren dernek başkanı Nezir Karayün ve Halk eğitim müdürümüz Bayram Daştan’a teşekkür ederim” dedi. Haber: Adom Ajans

Gazetecilik Kursunu hayata geçiren ve emeği geçen bütün hocalarıma teşekkür ederim...

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..