Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '13

 
Kategori
Futbol
 

‘ Goal ‘ Adam Burak Yılmaz üzerine … ( Bir Kutlama Yazısı )

‘ Goal ‘ Adam Burak Yılmaz üzerine … ( Bir Kutlama Yazısı )
 

Açıkçası sezon başında internet üzerinden Lig Tv üyeliği alıp maçlara para yatırdığımda, giden liralarıma üzülmüştüm… Ama lig boyunca öyle etkili oynayıp başarıdan başarıya koşan bir Galatasaray ve kayıp sezon diye nitelendirilmesine rağmen beklenenin üzerinde bir performans gösteren bir Beşiktaş seyrettim ki, harcadığım her kuruşa değdi açıkçası…

Özellikle sezonu şampiyon kapatıp, Şampiyonlar Ligi’ nde bize büyük zaferler yaşatan Galatasaray’ ı ve takımın büyük golcüsü Burak Yılmaz’ ı seyretmek, koca bir ömre bedel olan bir zevkti açıkçası… İnternet üzerinden gelen bir haber, futbol dalının otorite isimlerinin de aynı fikri paylaştığını ve düşüncelerimde ne kadar haklı olduğumu bana bir kere daha gösterdi…

Çünkü dünya çapında 18 dilde ve 36 ülkede yayın yapan Goal.com internet sitesinin altıncı kez düzenlediği “dünyanın en iyi 50 futbolcusu” (Goal 50) listesinde, Galatasaraylı Burak Yılmaz, ilk kez tüm sezon boyunca bir Türk takımı kadrosunda oynayıp 20. sırada yer almayı başardı ve iki sezon önce 14’üncü olan Nuri Şahin’den sonra bu listeye girebilen 2. Türk oyuncusu oldu…

Kendisini canı gönülden kutluyor ve başarılarının devamını diliyorum… Geçen yıl olduğu gibi bu sene de Lig TV üyelliği almayı düşünüyordum ama her zaman olduğu gibi büyük bir kararsızlık içindeydim…  Tam da bu med – cezir anlarımda gelen böylesine güzel bir haber, elbette ki vereceğim kararda etkili olacak… Haydi hayırlısı diyelim ve spor dolu günler yaşamaya devam edelim dostlarım…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

__________________________________________________________________________________

Not: Benzer yazıları bulabilmek için yukarıdaki ana linke tıklayabilirsiniz...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..