Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '11

 
Kategori
Magazin
 

''Hande beni ısırdı.... Ben de O'nu...''

''Hande beni ısırdı.... Ben de  O'nu...''
 

 
Bizler,Cezayirde ''Ebesi ,dedesi bellenmesine rağmen ''  , '' Ermeni Soykırım ...cart...curt yasasını '' Fransız Meclisinden geçirmek için poposını yırtan  Cezayir  asıllı kadının macerasına gendimizi gaptırmış iken ,yurdum insanı ne kadaaarrrrr !. önemli hadiselere parmak basıyormuş da haberimiz yokmuş !..
 
Hande Ataizi,''İzdivaç Proğramları '' düzenleyerek birçok hayırlı işe vesile oluyor!..
 
Hatta ,evlenme öncesinde '' birliktelik  yaşama ''....'' Ön cinsellik tanışmaları  '' gibi konularda da halkımıza örnek ve önder tavırlar sergiliyor...Ders verici konuşmalar yapıyor...
 
Merak edenler için Hande 'nin proğramının videolarını internetten izlemek  mümkün !..
 
Bu halk, O'nun iyiliklerini elbette unutmayacaktır...
 
Esra Erol'un  evlendirme proğramları da yaşanan bazı talihsizliklere rağmen yayın hayatına başarıyla devam ediyor...
 
Aşağıdaki röportaj haberde Hande'nin Cihan'ı ''Isırma macerası ''  naklediliyor !..
 
 Ayrıca ,bu eyleme anında karşılık veren Cihan'ın  '' Hande'yi ıssırma sanatıyla '' ilgili mülâkatın, Saba Tümer Hanımefendiyi nasıl da mest ettiği, '' Hakkırr..HAKKKIRR...GÜLDÜRDÜĞÜ !..''  ayen beyan zikredilmektedir.
Hergün sürekli gülmekten Saba'nın göğüs kaslarında miyaljiler oluştuğu da söylenmektedir !...
 
 
"Saba Tümer'le Bu Gece" programının önceki günkü konuğu olan ünlü tiyatro ve sinema sanatçısı Cihan Ünal, Hande Ataizi'nin kendisini ısırdığını söyledi.

Cihan Ünal, birlikte rol aldıkları "Özel Hayatlar" adlı oyunda partneri Hande Ataizi'nin kendisini rolüne fazla kaptırdığını ve kolunu morartana kadar ısırdığını söyledi.

"ARTIK BEN DE ONU ISIRIYORUM"

Ünal şöyle konuştu; "Hande müthiş. Bu akşam oyunda beni ısırdı mesela. Bayağı ısırıyor. Önceden ben de ısırır gibi yapıyordum. Dedi ki; 'Ben bir şey anlamıyorum. Biraz daha ısır.' dedi. Mış gibi yapamıyor Hande, mutlaka yaşıyor. Ben de onu ısırıyorum '' dedi ...''  (Basın )

. . . . . . . .

Yaşasın sanat  !...

Hay,böyle sanatın da Fransız Ermeni  Tasarısının da içine....

. . . . . . .

 http://www.aktifhaber.com/evlilik-programinda-rezalet-dizboyu-491201h.htm

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..