Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

''İçime sinmiyor''

''İçime sinmiyor''
 

Ülkemde olan biten herşey kanıma dokunuyor, içime sindiremiyorum. Her yerde gördüğüm türban adı altındaki zevksizlik ve cehalet görüntüsünün olur olmaz heryerde karşıma çıkmasını kaldıramıyorum. Bir takım tembel laikler ve aydınlar yüzünden seçim sonuçlarının bu duruma gelmesini; bu oyları bölen ya da hiç oy kullanmayanlar içlerine sindirmiştir herhalde. Olanlardan ve olacaklardan ülkem adına üzülüyorum. Çankaya'da oturacak hanımı içime sindiremiyorum; düşünmek bile istemiyorum, koptum herşeyden... Kabus gibi.... Birgün gidecekler gidecekler ya! İzlerini silmek kolay olacak mı? Hep geriden mi takip edeceğiz hayatı, bu dünyayı. BİR İLERİ İKİ GERİ.....

 
Toplam blog
: 3
: 266
Kayıt tarihi
: 08.05.07
 
 

1963 Hafik (Sivas) doğumluyum. Emekliyim. SCA Müzik Vakfı'nda koristlik yapıyorum. Yaşar Çallı resim..