Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

09 Eylül '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

''İhaneti gördüm''

''İhaneti gördüm''
 

Ihanet nedir?


İhanet hakkında hep bir şeyler duymuşuzdur. Ortak düşünce "vay ahlaksızlar"dır. Hangi taraf için kullanılırsa kullanılsın, ihanet ahlaksızlığın bir göstergesidir.

Peki ihanet sadece erkek kadin iliskisi olunca mi vardir? Yani illa kisiler arasi mi olur ihanet?

Olmuyormus. Bunu aslinda pek cogumuz biliriz de, ya konduramayiz , ya da bilmemezlikten, duymamazliktan geliriz. Ucu bize dokunmuyor ya, "bize ne"cilik önplana gecer ihanete ugrayan vatan bile olsa umursamayiz taa ki ucu bize dokunana kadar.

Ben bunu sayin Erdal Sarizeybek'in " IHANETI GORDUM" kitabini okumaya baslayinca daha iyi gordum. Bazen uzuntu, bazen goz yasi bazen ofkeyle okuyorsunuz kitabi. Sonra bir bakiyosunuz son sayfaya gelmissiniz. Kitabi kapattiginizda ise "bu kadar da olmaz" dedirtiyor size sayin Sarizeybek. Kitabin birinci agizdan yaziliyor olmasi, gerceklik payini %100 e tasidigi icin, duydugunuz saskinlik ve ofke de buyuyor. Buyuk gordukleriniz kuculup, adam yerine koymadiklariniz devlesiyor dusuncelerinizde.

Neden okunmali bu kitap?

Bildigimizi sandigimiz gercekleri pekistirmek, neler olup bittigini bilmek, uyutuldugumuzu anlamak, biraz olsun empati kurabilmek, biraz olsun haksizlik ettiklerimize hakvermek( ozellikle TSK'ne her firsatta dil uzatanlar icin gecerli) icin okumak gerek.

Okuyup geceklerle karsilasinca ihanetin sadece yatakta degil, sokakta hatta yuksek yerlerde oldugunu da goreceksiniz.

Kitapta altinizi cizdigim su satirlarla bitirmek istiyorum yaziyi, umarim okuyunca bana hakverirsiniz.

"HERKES GOREVINI VATAN SEVGISI, BAYRAK SEVGISI, ULUS SEVGISI DOLU OLARAK YAPSAYDI, ZATEN BU KITABA KONU OLANLAR YASANMAZDI HIC!"

Ellerine yuregine saglik komutan....

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..