Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '12

 
Kategori
Deneme
 

' İnce Cumartesi '

' İnce Cumartesi '
 

Yine bir cumartesi geldi çattı. Sahi sizce de çok çabuk geçmiyor mu zaman? Ya da insan yaşlandıkça mı öyle hissediyor anlayamadım. Çocukluğumda zaman geçsin derdim hep ama o zaman o anlarda hiç geçmiyormuş gibi hissederdim. Sonra bir geçmeye başladı ki sormayın. Beyazlar düştü saçlarıma hala bana mısın demedi. Öldürmeye niyetli bu zaman dedikleri şey milleti. Ona göre !

Geçen hafta da oturup konuşmaya, dedikodu yapmaya, eleştirmeye ve yermeye birçok malzeme çıkarttım. Çok kısa ve yüzeysel bir şekilde ince başlıkları aktarıp kaçacağım hemen. Size bayat olayları ince ince ısıtıp servis edeceğim hazır olun.

Siirt valisiyle vira diyelim o zaman. Kendisi Obama'ya tvit atmış ve demiş ki ' Ben Türkiye'denim. Siirt'te valiyim. Sizi seviyorum. Hayatınız ve başkanlığınız çok başarılı. Sizin gibi olmayı umut ediyorum. ' 

Ben bir şeyler diyorum bu konu hakkında ama kendi aramızda. Bu durum için en güzel yorumu şüphesiz Ahmet Hakan yapmış. Böyle valiler oldukça diyor bu ülkede mizah tabii ki gelişmez.

Siirt Valisi  ' Obama bey sizin gibi olmak istiyorum, dünyayı verseler yine doymam ' demeye getirmiş aslına bakarsanız.

Müslümanlıkta aşırı statü istemi adamı hristiyan mı yapar ne ? Bence hristiyan filan yapmaz. Hristiyanlık dini de aşırıya karşıdır tahminimce.

Yine Ahmet Hakan'dan gidelim o zaman. Geçen hafta yazdıklarını beğenmiştim kendisinin. Yoksa geçmişi ya da geleceği beni ilgilendirmiyor. Kendisinin hayranı filan da değilim. Tarafsız bir şekilde hoşuma giderse bir yazı onu elbette tavsiye ve tebrik ederim.

Ahmet Hakan, Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı çok Sayın Sultan Melih Gökçek'e diyor ki ;

Neden sel baskınında çaresiz kalan İzmir Belediyesi'yle maytap geçmeye fazlasıyla meraklı olan Melih Gökçek, sıra iki santimlik kar karşısında aciz kalan İstanbul Belediyesi'ne gelince suspus olmaktadır? Oradan bir çıkarı mı var diyorsun Ahmet Bey anlayamadım ama  ben bu ve bu tarz şeylere hepimizin alıştığını düşünüyorum artık.

Yalnız Melih Gökçek'in benim arkam sağlam, ben yaparım ederim havalarını sindirebilmiş değilim. Kendisinin Twitter'da bir bayana neler söylediğini geçen günlerde beraber gördük zaten. Üslup tanıdık geliyor yukarılardan. Bilirsiniz işte imam ile cemaat arasındaki ilişkiyi. Balık baştan kokar demişler.

Yine Ahmet bey MEB'in Yunus Emre şiirinin bir bölümünü sansürleyip ders kitaplarına konulmasıyla ilgii çamurluğu çarpmış iktidara. Dizelere bakalım o halde.

Cennet cennet dedikleri

Birkaç köşkle birkaç huri

İsteyene ver onları

Bana seni gerek seni      

Ahmet Mümtaz Taylan

Ahmet Mümtaz Taylan ile yeni tanıştık. Kendisi hafta sonu eklerinde yazan en dolgun kimselerdendir bence.  Bugün Hürriyet alıp yazılarına göz atarsanız güzel şeylerle karşılaşma ihtimaliniz yüksektir; ama bir yan sayfasına geçerseniz bütün büyü bozulabilir. Zira tatmin olamayan benlikler sağı solu pençeleriyle şöyle bir yoklarlar. Oraya atlar bakar olmaz , buraya atlar bakar yine olmaz. En sonunda da twitter sayfası yapayım der. Ama seçtiği twitler öylesine gürültü yapar ki o sayfayı çevirirken geçen 2 saniye bile başınızı ağırtabilir. Dikkat edin ve tavsiyelerime kulak verin. Bu yazı ve diğerleri tamamen doğaldır. Çünkü kimsenin etkisi altında kalınmamıştır. Fakat bir gün para almaya başlarsam bu işlerden işte o zaman bende sizi kandıracağım haberiniz olsun.

Kısa kısa;

- Ülke genelinde 400 bin asansörün çoğu kayıtsız ve %91'i riskli. İstanbul'dakilerin %95'i risk taşıyor. Piyasada 2 bin sahte asansör tamircisi var. İllegal ve sahtekar insanların çok fazla olduğu bir ülkedeyiz. İsminiz bile yanlış olabilir :)

- Havada 2012 yılında gerçekleşen 5.3 milyon uçuşta sadece bir kaza gerçekleşti. Artık korkmamıza gerek yok. Rahat rahat uçabiliriz.

- Gel ne olursan yine gel sözü Mevlana'ya ait değilmiş bu arada. Eminim bir çoğunuz hayal kırıklığına uğradı. :)

Tavsiye;

- Joyfm dinlemenizi tavsiye ediyorum arada. Uçuş sadece seks ve uyuşturucudan ibaret olmasa gerek.

- Bu hafta Albert Camus'tan yabancıyı okuyalım diyorum ben. Bırakın milletin seks hikayelerini. Çirkin bir kızın yazdığı üniversite anıları mı benim bu mükemmel tavsiyelerim mi seviyorsunuz diye sormayacağım ? Elbette seks hikayeleri :)

- Ortalıkta iş olsun diye dolaşanlardan ve telefonla arayıp tanıtım yapan insanlardan uzak durun.

- Yılbaşına nasıl girerseniz öyle gidersiniz lafı çok doğrudur. Yıllardır girdiğim gibi gidiyorum. Bu yıl farklı bir şeyler yapıp kaderimi değiştirmek istiyorum. Sizde öyle yapın. Benim tecrübelerim asla yanılmaz. ( Pardon ya benim ) 

Son olarak,

Bu yazı kısa bir dedikodu yazısıdır, herhangi bir derinlik taşımamaktadır. Bakın en azından yazdığım yazının ne olduğunu biliyorum. Bir de bu işten binleri yiyenler hallerini anlayıp, çalışıp bir şeyler karalasalar ya !

Sağlıcakla kalın.

www.twitter.com/ozgurkse

Kaynaklar: Habertürk, Hürriyet

 
Toplam blog
: 17
: 226
Kayıt tarihi
: 13.12.11
 
 

1987'de doğdu. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Mezunu ..