Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '13

 
Kategori
İlişkiler
 

''İnsan insanın aynasıdır''

''İnsan insanın aynasıdır''
 

Alıntıdır


Zaman zaman şikâyet ederim halimden, insanlardan

‘’O suçlu, öteki suçlu...

El âlemin maskarası olduk bunlar ne biçim insanlar?

Aman bu hayat çekilmez kardeşim,

Ah şu kahpe feleğin gözü kör olsun,

Elimden bir şey gelmiyor,

Böyle gelmiş böyle gider canına yandığımın dünyası’’..

Bu böyle uzayıp gidiyor.

Hiç düşünmüyorum kendi halime bakmayı

Kendimi tanımaya çalışmaya kafa yormayı...

Dünya içinde dünyayım alimallah!

Kendime yapılmasını istemediğim şeyleri ben başkasına yapıyor muyum diye en son ne zaman aklıma getirdim acaba?

Bilgeler ne demişler''insan insanın aynasıdır''

Karşıdakine bakınca kendimi görüyorum bunun farkında olmalıyım.

Sevilmek istiyorsam çok sevmeyi,

Almak istiyorsam vermeyi,

Güzelleşmek istiyorsam güzel bakmayı bilmem lazım.

Bunları da böyle sık sık kendime anımsatmam lazım.

Yoksa dünya hallerine dalıyor unutuyorum dünyanın merkezi benim sanıyorum.

Oysa yolun sonunu görebilen sıradan bir yolcuyum.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..