Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '13

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
713
 

‘’İzmir’in dağlarında çiçekler açar'' Aliağa’da toplanır yazarlar anılarda taçlanır yaşananlar

‘’İzmir’in dağlarında çiçekler açar'' Aliağa’da toplanır yazarlar anılarda taçlanır yaşananlar
 

objektifimden...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

‘’Bir dost bakışında buluştuk bu akşam.

Hasretin yakışında buluştuk bu akşam.

Dağıttık hüzünleri sohbetimizle,

Zamanın akışında buluştuk bu akşam…

Sıcacık dost eller, ellerimizde,

Ne varsa, paylaştık kalplerimizde.

Şiir dolu, sohbet dolu anlarda,

Hiç konuşmadan da konuştuk bu akşam…

Bitmesin bu saatler diye sakındık,

Birbirimize kendimizden de yakındık.

Ruhlarımız yükselirken Sema’ya,

Aşk dolu bir zamanda buluştuk bu akşam…’’ Cansın Erol

 

İyi ki de buluştuk…

Adettendir diye, sarıldım kâğıda kaleme. Eskilerden mi kaldım? Ondan mıdır ne? Gerçek bu… Halen renk renk kurşun kalemlerle yazıyorum kâğıtlara. Bizim zamanımızda yoktu ki böyle cicili bicili, süslü püslü kalemler!

İpin bir ucu bizde, bir ucunu bağladık Ekim günlerine. Çeke çeke geldik 26 Ekim’e…

Heyecan dorukta, sevgi zirve yapmış gönüllerde.

Şimdi başlasam baştan sona anlatmaya; korkarım ne sayfalar yetecek, ne de klavyenin gücü.

Zaten bazı duygular anlatmakla ya da yazmakla zor ifade edilir ki. Yaşamak gerek…

Ansızın, bir gün dalarsın bir deryaya bilinmedik bir zamanda. İlk başta minik minik kulaçlar atarsın, dalmak için derinlere. Alışırsın zamanla ve büyür içinde heveslerin, arzuların. Açılırsın daha da uzaklara. O deryanın sonsuzluğuna doğru yol almaya çalışırsın.

Bir film şeridi gibi geçti gözümün önünden yıllar. Milliyet Blog’a ilk kaydolduğum günlerden, bu günlere geldim ağır ağır. Usumda bir dolu anıyla. Hani ben gezgindim. Hani bazı arkadaşlarımın deyimiyle; Evliya Çelebi’nin bugün ki versiyonuydum ya. İyi ki de öyleymişim. Ne kadar güzel insanlar tanımış, ne değerli dostlara sahip olmuşum ve de olmaktayım. Ve… Yazma konusunda; öğrendiğim bir dolu bilgi, tecrübe de cabası. Daha amatörüm aslında.(Kıdemliler sınıfına girmem için oooo daha 100 fırın ekmek yemem lazım da! Diyetteyim valla)

Öncelikle, canımdan öte can arkadaşlarım Sema Şener ve Şükran Okyay ile güftelerin kraliçesi Cansın Erol şereflendirdiler gönül sarayımı. (Yine gelin… Yine…)

Altın kalpli, su bakışlı kızım Pınar Zehra Zora ile Aliağa'ya doğru çıktık yola. Yol boyunca arabanın içinde neşe, muhabbet gırla.

Hayli emek vermiş, pür telaş içinde oradan oraya koşuştururken Mesut Selek hoca. ‘’Ben içerde yemek düzenini hazırlatayım arkadaşlar, bakmayın kusura’’ diyerek, emanet etti bizi değerli eşi Mahitap hanıma.

Bir de baktım ki karşımda Ayvalık’tan Vildan Sevil öğretmenim.

Ardından, sevincim tavan yaptı. Karşımda ilk göz ağrılarım diye nitelendirdiğim ve yüreğimde hep apayrı yerleri olan Antalya grubunun temsilcileri Beran Uzer ve Fatma İyibilgin. Sevgi yumağı olduk bir anda. Hasret tükendi… Yerini sohbete bıraktı. Kuyucak… Söz vermiştin. ’’Can dost, ilk fırsatta ben de geleceğim İzmir’e’’ diye. Gözlerim seni, Hasan Hüseyin Dulun’u ve Nihat Yıldız’ı da aradı da. Yoktunuz! Dilerim bir daha ki toplantıya.

Daha daha kimler yoktu ki? İstanbul’dan ‘’Sahafça’’  Hadiye Kaptan ve zarif kızı.

Muzaffer Cellek üstadın deyimiyle; mahalle muhtarımız İlyas Bayram ve eşi Sevil hanım.

‘’Bak Ayşen! Yazıların iyi hoş da fotoğrafları internetten indiriyorsun. Fotoğraf çekmeyi öğren ve kendi çektiğin fotoğrafları, yazılarına koy .’’ Diyerek benim fotoğraf çekmeme ve fotoğraf sanatına yönelmeme sebep olan değerli üstadımız Muzaffer Cellek ve eşi Nergis Hanım, biricik kızları ve o gece boyunca unutulmaz anlar yaşatan konukları, Devlet opera ve bale sanatçısı Erdem Kapusuz.

Örnek aile, canlarım Serhat Tuna ve Gül Tuna.

Dağ dağa kavuşmazmış da insan insana kavuşurmuş meğer! Blogdan arkadaşmışız, birbirimizin yazılarını okuyup da zaman zaman da yorum falan da yazıyormuşuz . Ve de… Biz hepimiz Buca’da oturuyormuşuz da haberimiz yokmuş! Erkan Sezgin ve eşi Zuhal Hanım ve de Tülay Eker.

Haiku’nun ne olduğunu, sayesinde; araştırıp öğrendiğim, Şahin Özşahin üstadımız ve

İsmail Hakkı Cengiz . İyi ki geldiniz. Sizleri de tanımak şansına sahip olduk.

Ve… Udu ile gece boyunca bizlere nostalji yaşatan Udi Galip Harman beyefendiye ‘de tüm arkadaşlarımız adına teşekkür ediyorum.

Eskiden elimde kâğıt kalem, toplantıya katılanların isimlerini yazardım bir bir. Ehhh eskimiş sayılırım biraz biraz bu sefer yazmadım. Dilerim ki kimseyi unutmamışımdır.

İzmir’in kare ası; Mesut Selek, Muzaffer Cellek, İlyas Bayram ve Pınar Zehra Zora. Ne iyi ettiniz de; bu muhteşem toplantıyı düşündünüz, planladınız ve gerçekleşmesi için yüreklerinizi ve de emeklerinizi ortaya koydunuz. Ve… Bizleri yine yeniden buluşturdunuz.

Biliyorum ki katılamayan birçok arkadaşımızın da kendileri orada olamasalar bile yürekleri bizlerle birlikte idi. Bizim de yüreklerimiz sizlerle idi arkadaşlar. Emin olun.

Biz Milliyet Blog yazarları olarak, kocaman bir aile değiliz!

Biz…

Dost meclisinin, iyilikte sağlıkta, acıda mutlulukta, şiirde, öyküde, denemede, güncelde, güftede, siyasette, şarkılarda, yazılarda ve de Milliyet Blog portalının çatısı altında; buluşmayı, birlikteliği, dostça paylaşmayı şiar edinmiş; yürekleri bir GÖNÜL DOSTLARIYIZ.

En içten sevgi ve saygılarımla…

Ay Şen

 

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151988388507904

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Haklısınız... Söz vermiştim neredeyse geleceğim diye... Dulun'u da getiririm diye düşünüyordum... Fakat arabamın motoruna sanki şeytan girdi ve beş altı tamirci çıkaramadı hala şeytanı... Hala arıza bu gün bulunamadı... Bahane değil inanın, çünkü çok şey kaçıran benim... Sevgiler...

KUYUCAK 
 30.10.2013 0:11
Cevap :
Öncelikle can sağlığı olsun CAN DOST. Bil ki gözlerimiz seni ve sizleri aradı. Ben bir an gittim anılara, sizlerin var olduğunu bilmek bile harika.Şerife Mutlu Karaçayır geldi gözümün önüne. :( Keşke ah keşke kaybetmemiş olsa idik de:( Boşver araba falan mekanik cihazlar, mutlaka neresine şeytan kaçmış ya da kaç paraya dışarı çıkacak bulurlar. İş ki sağlıklı ve var olun. Dilerim bir gün bir başka toplantıda bir araya gelmek nasip olur. Sağlıklı ve mutlu kal Can Dostum. Sana ve herkese en içten sevgi ve selamlarımla.  30.10.2013 13:31
 

Şiirsel mesajlar...Ruh tahlilleri.. Derin gözlemler... Can dostluğunda ve kıvamında bir lider... Hem yalnız, hem dolu dolu bir insan. En kısa zamanda gel. To be, or not to be Selam ve sevgilerle.

Muzaffer Cellek 
 29.10.2013 23:29
Cevap :
Ailecek hepinizi çok seviyorum.Ve... Buraya geldiğimden beridir bana olan desteğinizi asla inkar edemem. Sayenizde çok şey öğrendim. Sizin gibi üstatlara sahip olabilmek ne mutlu. En kısa zamanda geleceğim.En içten sevgi ve saygılarımla...  29.10.2013 23:37
 

Sayın yazarım, yorum yazdığınız Dr. Lokman aslında bir zamanlar yorumlarınızla çatışmalara girdiğiniz dr.atanur yıldızın ta kendisidir. Elin kadınlarına iftiralar atan şahsın ta kendisidir. Kendi hasta az kalsın yuvalar yıkılacaktı, belki de yıkılmıştır. Her kadın onun sevgilisiymiş gibi geliyor ona ve sahipleniyor. Bilginize.

uzman blogger 
 29.10.2013 19:56
Cevap :
Sayın Gülçiçek, yorumlarımı epeyce bir taradım ama yazmış isem bile bulamadım. Bilemiyorum, belki de gözden kaçırdım. Bu tür yorumları çoğunlukla yayınlamamam zira herkesin tercihi kendinedir. İsteyen istediği kişiye yorum yapar veya yapmaz.Ve...Dokuz bin üyeli bir portalda her türlü huy ve karakterde çeşit çeşit insan gerek üye gerekse yazar olarak faaliyet göstermektedir. Müstear isimle veya kendi adıyla.Bence burası reel hayatın, sanala yansımış hali. Her şekliyle. Elbet de bazı kriterlere dikkat etmemiz gerekmekte. Kendi adıma bu konuda azami dikkati sarf etmekteyim.Yine de dikkatten ya da gözden kaçan durumlar olabiliyor. Mevzuu ettiğiniz yorum çatışması çok eski yıllarda bir ya da iki kez olmuş idi ki keza bunu biliyor iseniz sizde eskilerdensiniz ve müstear isimle bana bu uyarıyı yazıyorsunuz. Kendi adınızı kullanmanızı tercih ederdim.Ve... İşte bizler bu toplantılar ile sanalı reel hayata taşımakta ve birbirimizi tanımaktayız.Size mutlu günler diliyorum.   30.10.2013 13:24
 

Bütün illerde böyle toplantı ve tanışmaların olmasını diliyorum. selamlar...

rukiye orhan 
 29.10.2013 18:04
Cevap :
Belki yine buluşuruz Ankara'da sevgili arkadaşım. Aslında Ankara'daki arkadaşları da yavaş yavaş ayaklandırmak mı lazım ne :)Dileklerin dileklerimdir. En içten sevgilerimle...  30.10.2013 22:19
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 533
Toplam yorum
: 2840
Toplam mesaj
: 43
Ort. okunma sayısı
: 1338
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster