Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

25 Aralık '08

 
Kategori
Oyunlar
 

''Kimi arıyorum biliyor musunuz?'' sonuçları...

''Kimi arıyorum biliyor musunuz?'' sonuçları...
 

EBE, ZEHRA PINAR ZORA


Merhabalar,

Geçen Perşembe günü Kimi arıyorum biliyor musunuz? oyununda Milliyet Blog arkadaşlarımızdan birini sormuştum size ve işte cevabını yazıyorum;

Bu arkadaşımız NİLÜFER VELDET

Evet arkadaşlarım, Nilüferi sormuştum size ve tam 9 kişi doğru bildi.

Bu doğru cevabı yazan arkadaşlarımız:

Erol Işık
Murat Gülcek (Yakamoz)
Zehra Pınar Zora
Martılar Özgürdür
DilekÇe
Tunay
Mustafa Mumcu
İlyas Bayram
Başak Özdemir

Diğer katılımcı arkadaşlarımız:

Ahmet Balcı
M.Talip Girgin
Alev Miesel
MuDo
Ohannis
Yolun diğer yarısı
Ben bir garip Aşk bestesiyim

Bu bilen kişilerden ilk bilen Erol Işık oldu, ancak daha önce bu oyuna katılmış olduğu için ebeliği bir başka arkadaşa verebileceğini yazdı.

2.Bilen Kişi Murat Gülcek (Yakamoz), ancak Murat da daha önce bu oyuna katıldığı için ebeliği alamayacağını bildirdi.

Bu durumda Ebe 3.bilen kişi oldu o kişi ise ZEHRA PINAR ZORA oldu.
Yani EBE'lik Zehra Pınar Zora nın oldu.

Yeni Ebe Zehra arkadaşımıza kolay gelsin diyorum.

Bu oyuna katılan herkese sonsuz teşekkürler ediyorum.

İyiki varsınız.

Hepinize sonsuz sevgiler,

Hülya-Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...