Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

25 Haziran '12

 
Kategori
Kitap
 

‘’Kıpkırmızı’’ Bir Seks!!!

‘’Kıpkırmızı’’ Bir Seks!!!
 

Seda Kaya Güler Yazdı. ‘’KIPKIRMIZI’’ Bir Seks!!!


Seda Kaya Güler Yazdı; ‘’KIPKIRMIZI’’ Bir Seks!!!

Gazeteci yazar Seda Kaya Güler, on yıl aradan sonra "Kıpkırmızı" adlı kitabını okuyucuya sunuyor.

Epsilon Yayınevi'nden çıkan kitap, Seda Kaya Güler'in on yıl önce yazdığı "Aşk, Seks ve Kadınlara Dair" kitabından sonra çıkardığı ilk romanı.

Bir solukta okunabilecek güzellikteki "Kıpkırmızı", kitapçılardaki yerini çoktan aldı.

''Kıpkırmızı'' Türkiye'de ki kadının ''seks'' gerçeğini ortaya koyan bir kitap olmuş. Bu kitabı bütün kadınlara  tavsiye ediyorum. Ama özellikle erkeklere şiddetle tavsiye ediyorum!!!

Sevgili Seda Kaya Güler'i ve cesur kalemini kutluyorum.

Yaz tatilinizde okunacak kitapların arasında  ‘’Kıpkırmızı’’ mutlaka olmalı. Pişman olmazsınız.

Not:

Alttaki linkten kitabı tavsiye edeceğiniz facebook ve twitter beğenilerinizi ve vereceğiniz puanlarla birlikte bilgi ve düşüncelerinizi belirten yorumlarınızı özellikle  rica ediyorum. Beni kırmayacağınız için, şimdiden hepinize çok teşekkür ederim.  :)

Seda Kaya Güler; ''Kıpkırmızı'' İDEFİX Kitap Satış Linki:
http://www.idefix.com/kitap/kipkirmizi-seda-kaya-guler/tanim.asp?sid=AO0OVPETM6A8VZP0LGAI

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 

  

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..