Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

" Kız ben senin o güzel gülüşünü yerim "

" Kız ben senin o güzel gülüşünü yerim "
 

Söz - Şiir : Tacettin Saraç Naco " kendi şair'lik, yazar'lık felsefi kaleminden.


Çünkü o kadar güzel gülüyordun.
 
Mecbur kaldım senden hoşlanmaya. 
 
Sakın burada beni suçlama !
 
Burada ki tek suçlu senin o güzel gülüşündür.
 
- Kız ben senin o güzel gülüşünü yerim. 
- Kız ben sana kölen;
kurbanın olurum. 
- Senin gibi bir şirini sevdiğim için; 
öyle mutluyum ki, 
mutluyum işte yaa.
 
Söz - Şiir : Tacettin Saraç Naco " kendi şair'lik, yazar'lık felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini ' şifa veren " Tacettin Saraç Naco ' eserleri. Tüm telif hakları ' Tacettin Saraç Naco ' ya aittir. ( 24 Mayıs 2003 ' İstanbul - Türkiye )
 
--- --- --- --- --- --- --- ---
 
twitter.com/tacettinsarac
 
instagram.com/tacettinsarac
 
www.nacomusic.com
 
blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac
 
www.facebook.com/tacettinsaracnaco     ( Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi " )  ....
 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..