Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

''M. K. Atatürk ''değil de niye ''Mustafa Kemal ''üniversitenin adı?

''M. K. Atatürk ''değil de niye ''Mustafa Kemal ''üniversitenin adı?
 

Antakya ve yöresinin altını üstüne getirip yuvamıza Mersin’imize döndük abi Allah’ıma Binlerce şükür! 

*** 

Antakya güzeldi.
Çokkkk hemde.
Geçmişi çokkk uzun yıllara dayanan bir kent.
Mersin için büyülü kent derim ya Antakya içinde geçerli sözüm.
Ve insanları…
İnsanları sıcaktı, misafirperverdi.
Yemeklerini de unutmayacağım hele aldığım kilolardan sonra hiççç!
Şakaaaa… 

*** 

Anılar kalır ya geriye baki…
Bizde aldık anılarımızı, geldik Mersin’e.( Kilolarımızı da)
Yuvamıza…
Her şey güzeldi de bir şeyi çokkkk merak ettim açıkçası.
Ve de önüme gelen Antakyalılara sordum.
Zira Antakyalılar çok hassaslar her konu da. Bir dizdeki replik yüzünden ki ;
Kentlerine hakaret olarak algıladıklarından dizinin yayından kaldırılmasında rol oynamışlar. 

*** 

Neyse; asıl soruya gelelim.
Kentte üniversite var.
Ne güzel diyorsunuz.
Ben üniversiteye değil de adına takıldım abi. 

-? 

-Niye mi? ‘’Mustafa Kemal Üniversitesi’’10.11.1992 tarihinde faaliyete geçmiş ‘’ Mustafa Kemal ‘’Üniversitesi,  

*** 

Cık! Kim Mustafa Kemal?
Yada hangi Mustafa Kemal?
—Aaa! İyi misin Nefise sen?
Mustafa Kemal Atatürk;
Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu.
— Haaah! Dur orda şimdi. İsmi tekrarlar mısın bana?
-? 

Mustafa Kemal Atatürk 

—‘’Mustafa Kemal Atatürk’’Üniversitenin adı ise ’ ‘Mustafa Kemal’’.
Kurumlara verilen isimler ad ve soyadları tam olarak yazılıyor her gördüğümüz yerde. (İstisnası var mı bilmiyorum, ben rastlamadım zira.)
Bir de bu Türkiye’nin kurtarıcısı ve kurucusu ise…
Eksiksiz yazılımı şart.
Değil mi? 

*** 

O zaman niye sadece Mustafa Kemal?
Niye? 

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..