Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '07

 
Kategori
Müzik
 

- mam lazım!!!!

- mam lazım!!!!
 

Bizim bayramı çocuklara devredeli, çok düşünür olduk. Bizim tarih eskidikçe çok kasılır olduk. -mam lazım dilimize laf geleli, adam olduk sandık. Es geçmeyi üvey bilince hep boyumuz uzar sandık...

Bana ait değil bu sözler. Şu aralar Eurovision yolcusu olan Kenan Doğulu'nun. Dinlediğim bir insan değildir. Ama nedense son kasedini almıştım. Kaset hakkında genel bir yorum yapmam gerekirse, evet güzel. Bütün şarkılar kendini dinletiyor. Hani albümlerde birkaç şarkı öne çıkar da diğerleri sönük kalır ya öyle bir albüm değil yani. Albümün içinde Kenan Bey'in çıkış yaptığı şarkılardan çok daha güzel parçalar da var. Neden onları seçmedi bilemiyorum ama hepsi güzel olduğu için bu çokta büyük bir sorun değil.

Albümde en sevdiğim parçayı soracak olursanız, tabii ki 6. parça olan Rüzgar'ı söylerim size. Melodisinden midir, sözlerinden midir bilinmez ama ilk dinlediğim andan itibaren benim dikkatimi çekti. Hala da sıkılmadan dinliyorum. Yazıya girişte yazdığım sözler o şarkının sözleri...

Alıp dinlemenizi öreririm. Bu albümü sadece bir parça için almış olmazsınız... Genelde öyledir. Ödersin o kadar parayı. Sonunda albüm içinde sadece çıkış parçası kendini dinletir. Paran da boşa gider, zevkinde. Kenan Bey öyle bir albüm yapmamış işte. Onun her şarkısı güzel olmuş bu albümde. Zaten Kenan Doğulu sevenlere bir sözüm olamaz. Ama Doğulu dinlemiyorsanız ve pek de sevmiyorsanız, bu albümü alarak fikirlerinizi değiştirebilirisiniz...

Düşündüğünüzün aksine Kenan Bey'den para almadım. Bana hiç bir reklam ücreti ödemedi. Hayır aklımdan geçmedi değil ama malasef Kenan Bey ilgilenmedi bu konuyla. Bende bir toplum ve kültür hizmeti olsun diyerekten yazdım bu yazıyı. Amacım belli. Eğer "o şimdi asker", "barbi misin, magazin güzeli", "ne kadar sallarsan sallada, benim olacak sonunda" türünden şarkılardan sıkıldıysanız, arabada ve ya evinizde adam gibi müzik dinlemek istiyorsanız, bu albüm sanıyorum ki işinize yarayacak. Alınca bu Pınoş'ta doğru söylemiş diyeceksiniz...

Bunlar bizim nacizane fikrimiz... Bir ukalalık yaptıksa affola. Niyet kötü değil. Sadece müzik adına birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Dinlemesekte normal hayatta, bu da bizim Kenan Bey'e bir kıyağımız olsun...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..