Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

23 Mart '13

 
Kategori
Blog
 

''Melekler yüreğinizden öpsün''

''Melekler yüreğinizden öpsün''
 

Merhaba Dostlarım,

Bugün tam bir hafta oldu. Doktor; ''ameliyat gayet başarılı geçti'' dedi. (yumurtalık ve rahim alındı. yumurtalıklarda kistler, rahimde de kalınlaşma söz konusuydu) Dört gündür evdeyim. Her şeyimle yakından ilgilenen kızımla ne kadar zengin ve de huzurlu olduğumu hissettim... Hilal'ime, ne kadar teşekkür etsem azdır... Rabbim onu kimseye mahçup ve de muhtac etmesin.

Pazartesi doktor kontrolüm var. Şimdilik yanpiride olsa azıcık oturmaya ve lavobaya kendim gitmeye çalışıyorum. PC başında çok azıcık olabiliyorum. Kısacası bir sağlık problemimi hallettiğim için çok iyi ve mutluyum. Allah'a sonsuz şükürler olsun.

 
 
Sanaldan ve realden yollamış olduğunuz bütün mesaj ve yorumlarınıza, gönlümde hiç solmayacak olan o canım çiçeklerinize sonsuz teşekkürler ederim... Söylemeden geçemeyeceğim; ben sizlerle çok şanslıyım... Sizler benim yüreğimi okşayan meleklerimsiniz... Varlığınıza hamdolsun... Sizleri çok seviyorum...

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana
 
 
 
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..