Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

" Merhaba Gökyüzü!" demeye var mısınız?

" Merhaba Gökyüzü!" demeye var mısınız?
 

Onlar "GÖKYÜZÜNE MERHABA!" dedi. Ya siz?


“Blogcuların buluşması beni hep heyecanlandırdı.” Diye başlamıştım, 1 Ekim 2007 tarihli yazıma. Bu yazımda Milliyet Blog ailesi ile Türk Hava Kurumu ailesini tanıştırmak, kaynaştırmak özlemimi yazmıştım. Bir Milliyet Blog Buluşmasının da; milletin makus talihinin yenildiği yerde, İnönü’de, Türk Hava Kurumu’nun Havacılık Kampı’nda yapılmasını önermiştim. ( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=67004 )

Bu öneri, değerli Milliyet Blog Yazarları/Okurları arasında ilgi gördü. Pek çok arkadaşımız katılacağını belirtti. Katılacağını belirtip, katılamayanlar olduğu gibi, Katılacağını belirtmediği halde katılan arkadaşlarımız da oldu.

Buluşma tarihini birlikte belirledik. Ülke gündeminin bir hayli karışık olduğu bir dönemdi. Buluşmayı ertelemek ya da iptal etmek de geldi gündeme. “Bu buluşmayı iptal etmek, sorunları aşmada yarar sağlar mı?” Sorusuna verdiğimiz yanıt, bir yarar sağlamayacağı, birlik ve beraberlikle güçlerimizi birleştirmenin daha doğru olacağı, olunca; 27/28 Ekim’de buluşmaya karar verdik.

27/28 Ekim’de İnönü’de buluştuk. Kişisel olarak benim çok keyif aldığım bir buluşma oldu. Katılan arkadaşlarımın yazdıklarından, onların da bu buluşmadan keyif aldıklarını öğrendim ve mutlu oldum.

İnönü Buluşması’na katılan, değerli Milliyet Blog Yazarları, bu buluşmayı yazdılar. Kimi arkadaşlarımız ise, buluşma izlenimlerini seri yazılarla anlattılar. Blog yazılarının altında THK mesajlarına yer verdiler. Bu mesajları hala sayfalarının altında veren yazarlarımız var. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. İnanıyorum ki, bu desteklerini hep sürdürecekler. Ben de kopya çektim onlardan. O günden beri ben de yazılarımın altında bu mesajları yineliyorum.

9 Kasım 2007 tarihli yazımda da sizlere, Türk Hava Kurumu’nun yayın organı olan, Uçan Türk Dergisi’ni anlatmıştım. ( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=74800 )

Uçan Türk Dergisi Yöneticileri, derginin Kasım/Aralık sayısında, Milliyet Blog Yazarları’nın İnönü Buluşması ile ilgili yazılarını dergiye almaya karar verdiklerini bana bildirdi. Dergide ayrılan bölümün sınırlı olması ve bu konudaki yazıların tamamının yayına alınmasının olanaklı olmadığını, yazılar arasından bir kısmını belirlediklerini, belirlenen yazıların yazarlarından gerekli izinleri benim almamı istediler. Verdikleri listeye göre tüm yazarlarımıza, izinle ilgili mesajlar gönderdim ve olurlarını aldım.

Uçan Türk Dergisi’nin Kasım/Aralık sayısında MB İnönü buluşması yayınlanacak. MB yazarlarının kaleminden.

Türk Hava Kurumu yayın organı olan ve iki ayda bir yayınlanan Uçan Türk Dergisi’ni, Türk Hava Kurumu Şubelerinden ücretsiz olarak edinebileceğiniz gibi, Türk Hava Kurumu Basın Yayın ve Halkla İlişkiler müdürlüğü’nün elektronik posta adresine, posta adresinizi gönderirseniz. Dergi adresinize de ücretsiz olarak gönderilebilecek. THK Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nün elektronik posta adresi; basinyayin@thk.org.tr dir.

Yeni bir MB buluşması için de hepinizin yardımlarını istiyorum. Olanaklı olacak en yüksek sayı da MB Yazar ve Okurunun katılacağı, “Milliyet Blog İnönü Bahar Buluşması” için, lütfen bana destek olun. Önümüzde uzun bir süre var. Bu süreyi iyi değerlendirelim. Bu buluşmayı en güzel şekilde planlayalım. Kilo sorunu olan arkadaşlarımız, bu günden rejime başlasın.

Hatta bu buluşmayı, hocaların hocası, “Elveda Rumeli, Merhaba Gökyüzü” başlıklı yazımın ( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80100 ) kahramanı Cemal Uygun’a adayalım. Buluşmanın adını da; “Cemal Uygun – MB İnönü Bahar Buluşması” olarak koyalım. Sevgili Hocamızı da yanımıza alalım ve hep birlikte “ MERHABA GÖKYÜZÜ! “ diyelim. Bu buluşma için, Gazetemiz Milliyet de başta olmak üzere tanıdığımız şirketlere sponsorluk önerileri götürelim. Büyük bir katılım ve katılan herkesin uçmasını sağlayalım. Yurtiçinden yurtdışından yüzlerce MB Yazarı/Okuru’nun katılacağı böyle bir buluşmaya var mısınız?

Unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Kurban Derilerini, lütfen THK’na verin. Kanatlı bir Türk Gençliği yaratılması çabamıza destek olun.

 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..