Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

23 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

''Milliyet Blog Gazetesi''

''Milliyet Blog Gazetesi''
 

''Milliyet Blog Gazetesi''


''Milliyet Blog Gazetesi''

Nasıl, gözümüze kulağımıza hoş geliyor değil mi? :)

İnşallah gerçek olacak! (!)

Sevgili Murat Hacıoğlu'nun (seyir defterinde) dediği gibi; ''Milliyet Blog Gazetesi'' bizimde evimize hergün giren gazete oldu. Dedim ve bir fikir çaktı beynimin orta yerinde.

Milliyet Blog neden bir ''GAZETE'' olmasın!

Neyi eksik?

Nesi fazla?

Olmaması için!

İster kampanya deyiniz, isterseniz darbe planı. :)

Milliyet Bloğun ''GAZETE'' olması için, bugün, cahil cesaretimi topladım ve hepimiz adına yola çıktım. Tabii sizlerin, bütün Milliyet Blog Üyelerinin bana verecekleri desteği, ne arkamda ne de önümde (!) hissetmek istiyorum. Ben sadece sizlerin değerbilir desteğinizi sol yanımda, kalbimde hissetmenin yanında bilmek görmek istiyorum! Çok şey mi istiyorum?

Sevgili Milliyet Blog Yazarları,

Milliyet Blogumuzun ''GAZETE'' olmasına ne dersiniz?

Ne düşünürsünüz?

Bu fikre sadece karşıdan mı bakarsınız?

Yoksa!

Bu fikrin yoluna benim gibi başınızı mı koyarsınız?

Buradan bu isteğimizi Doğan Medyanın Yönetimine; Başta Sayın Aydın Doğan Beyefendi olmak üzere, bütün ileri gelenlerine Milliyet Gazetesinin değerbilir yönetimine şu an, bu dakika itibariyle iletmiş olalım.

Efendim,

Biz Milliyet Blog Yazarları, bizlere kapılarını açtığınız Milliyet Blogu 24 saat teneffüs etmekteyiz ve Milliyet Blogun (artık) ''GAZETE'' olmasını istiyoruz!..

Bizlere bunu çok görmiyeceğinizi biliyoruz!

Bizim, etimizden, sütümüzden, yağımızdan, kemiğimizden ve de (özellikle benim emekleyen) kalemimizden şimdi olduğu gibi, sonsuza kadar faydalanmaya devam edebilirsiniz. (!)

Bu dileğimiz önce Allah'tan sonra siz büyüklerimizden efendim.

Milliyet Blog Gazetesinin dünyaya gelmesini biz çok istiyoruz ve bunu hak ettiğimize inanıyoruz. Milliyet Blog'da 5000 küsür üyeden oluşan ve sizden ekmek su dahi istemeyen amacı sadece yazmak olan bir yazar kadronuz var.

Ve bu dünyada da bir ilk olacak!

Ne dersiniz efendim?

Bizlere kulak vereceğinizi hissediyor ve size çok teşekkür ediyoruz.

Saygılarımızla.

Milliyet Blog (Gazetesi) Yazarları

Biz demek Milliyet Blog demek, Milliyet Blog demek, biz demek, ekmek demek, su demek, ölmek demek...

''Melekler Yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..