Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

''Milliyet Blog'ta iki yıl''

''Milliyet Blog'ta iki yıl''
 

Mustafa Mumcu'nun legolarından


Milliyet Blog'la tanışmam tam iki yıl oldu. Göz açıp kapayana kadar geçen iki yıl. (MB) başlarken boş vakitleri doldurmanın yanında, hızla akıp giden zamana karşıda bir yarış içinde olduğumu farkettim. Bu fani dünyadan göçüp gitmeden önce bir hoş sada bırakmanın telaşı içinde hissediyordum kendimi.

Bu düşüncelerle yazdığım ilk şiirlerimden olan '' Anlarsın'' da bu düşüncelerimi şöyle ifade etmiştim;

Çocukuğun fırtına gibi geçer anlamazsın,

Delikanlılık çağında fırtınalar kopar anlamazsın,

Okul, askerlik, iş derken

Olgunluk çağına girersin anlamazsın,

Hayatı yaşamaya başlarsın,

Çoluk çocuğa karışırsın,

Acısı, tatlısı, iyisi kötüsü

Birbirine karışır, anlamazsın,

Bakarsın yaş kemale ermiş, geçiyor bile,

İçini bir hüzün kaplar,

Yapacak çok şey var daha!

O telaşla, bir çok şeyi sığdırmaya çalışırsın hayata!

Nafile! yolun sonudur artık,

ANLARSIN!!

Baterist Metin kardeşimin yorumuyla, hayatla rafting yapıyoruz.

Bu iki sene içinde çok değerli insanları tanıdım; Araştırmacı, şair, edebiyatçı, siyasetçi, sosyolog, mizahsen bildiğiniz gibi daha niceleri , bir blogerler cenneti, her şeyden önce sevgi ve saygının eksik olmadığı değerli yazarların bulunduğu bu toplulukta bulunmaktan son derecede mütehassisim.

Tabi bu iki yıl içinde aramızdan ayrılan, ebediyete uğurladığımız, sevgili yazarlarımızada Allahtan rahmet diliyorum. Nur içinde yatsınlar.

Ben burada sizlerin arasında bulunmaktan çok mutluyum, iyiki varsınız, iyiki Milliyet Blog var.

Hepinizi sevgi ve saygılarımla kucaklıyorum.......

Kusura bakmayın iki damla yaş damladı klavyenin üstüne!!!

 
Toplam blog
: 465
: 1550
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Çevreye saygı, insanlık görevi olarak algılanmalıdır. Bankacılık ve finans yöneticiliği  uğraşım ..