Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

" Milliyet Blog yazarları buluşuyor ''

" Milliyet Blog yazarları buluşuyor ''
 

Evettttt arkadaşlar nihayet Milliyet Blog tarafından resmi bir tanışma organizasyonu gerçekleşiyor..

Aylardır birbirimizin yazılarını okuduğumuz, yeri geldi takdir ettiğimiz, yeri geldi eleştirdiğimiz yorumlarımızla sanki aynı çatı altında çalışan insanlar gibiyiz ve sonunda birbirimizi tanımamızın vakti geldiğini söylüyorlar..

Bu sabah maillerimi okuduğumda ;

'' Birbirimizin yüzünü bile görmeden ne hikayeler anlattık, dostlar edindik, bilmediklerimizi öğrendik, sevincimizi ve üzüntülerimizi paylaştık, tanımadığımız dünyalara dokunduk, onlardan gelen seslerle çoğaldık. Kimi zaman hayat kurtarmak için çabaladık.

Şimdi yüzyüze gelme, dostlukları gerçek hayata taşıma, yeni paylaşımlara kucak açma zamanı..

Yeni yıla yeni dostlarla girmeye varmısınız ? ''

Diye hepinize gelen mail gibi, nazikçe ve çok hoş yazılmış bir davet maili okudum.. Sevindim tabiki..

Kimbilir belki hangimizin hayatında olumlu dönüm noktaları yaşanacak..

Ben varım dedim ve mesajımı Milliyet blog yetkililerine gönderdim.. 13 Ocak cumartesi gününe kadar Allah işi karışmazsa büyük bir memnuniyetle katılmayı istediğimi belirttim.

Teşekkürler Milliyet Blog

Sevgi ve Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..