Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '07

 
Kategori
Müzik
 

''Nasıl delirdim ''

''Nasıl delirdim ''
 

Yan yan yan yanmam lazım
Daha yol almam lazım
Kendimden caymam lazım, zor!

(''Nasıl delirdim '' albümünden )

2000 Yaz' ında çıkarmış olduğu ''Senden İbaret '' Albümünden ''Sök Kalbini ''şarkısıyla müzik piyasalarına yüksek bir giriş yapan , o şarkı kadar güzel ve iddialı diğer şarkıları ve diğer albümleriyle müzik dünyasında kalıcı bir yer edindiğini düşündüğüm Sevgili Hande Yener Şimdi de 6 aylık yoğun bir çalışmanın eseri olan ''Nasıl Delirdim'' adını taşıyan yeni albümüyle adından sözettiriyor.

Geçen sene Hande maxi adıyla çıkardığı maxi single'yla müzik bir tarzında biraz değişiklik yaptığını göstermişti. Sanırım yeni albümü de dahil olmak üzere diğer albümlerinde de bu tarz değişikliğini sürdürecek gibi gözüküyor.
Ağırlıklı olarak elekteronik, biraz pop kokan bu albüm bu yaz adından bayağı söz ettircek gibi geliyor bana.

Açık söylemek gerekirse Hande Yener'in kendi müzik tarzının çok dışına çıkmasına ısınamamıştım.Her yaz çıkardığı o eğlenceli şarkılarıyla diskolarda , gece klüplerinde kulaklarımın pasını arttıran , eğlendiren o pop şarkılarını hala tercih ederim.Mesala ilk çıkış parçası olan sök kalbini, hatırlıyorumda o şarkıyı dinlerken ne kadar eğlenirdim , bu tarz şarkılarına göndermeli şarkılar diyorum çünkü öyle:)Örneğin, sen yoluna ben yoluna, kırmızı, acele etme gibi ...

Peki yeni çıkardığı albümüne değiğinirsek biraz , açıkçası benim de dilimde dolanan bir sezen aksu şarkısı olan kibir(yanmam lazım) Sevgili Hande Yener'in de dediği gibi albüme büyük bir ihtişam katıyor.Eski şarkılarını benim gibi özleyenler için de iki tane iddialı slow şarkıları var bu albümde .Sözleri Mete Özgencile ait olan ''Sen anla şarkısıyla birlikte sözlerini kendisi yazdığı ''romeo'' şarkısı bu albümün iddialı slow parçaları.Artık Yeni albümüyle beraber ''Hande Yener'' kendi şarkılarıyla adından sıkca söz etmek istiyor.

Bu şarkılarının dışında iki tane cover parça var.Sözleri , Olcayto Ahmet Tugsuz’a ait Seyyal Taner’in klasiklesmis sarkisi ‘Naciye’ ve Anita Baker’in 80’li yillara damgasini vuran hiti Rapture of Love… ya da Turkce adiyla “Seni sevi…yorumlar yok”. Bu unutulmaz Sarkının Türkce sozlerini Boaz Aldujeli ve Hande Yener yazdılar. Aranjesi ise; albümün bütün aranjelerini hazırlayan Erol Temizel’e ait.


Albümün bütün görsel konsepti ise Kemal Dogulu imzasını tasıyor. “Nasil Delirdim” icin özel olarak tasarlanan yeni Hande Yener kıyafet ve saclarıyla cekilen fotograflar görülmeye deger. Albüm kapagi bir masal kitabı olarak tasarlanmis ayrı bir dünya. Bu fikrin albumun iceriginden dogdugunu ve tasarima ilk gordugu anda vuruldugunu soyleyen Hande, “Nasil Delirdim” ve dinleyiciler arasindaki ilk temasin bu sıcaklikta baslayacak olmasını bütün ekibin aralarinda yarattigi samimi iletisime bagliyor.(En son anlatılan bilgiler ;www.handeyener.com.tr)

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..