Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '11

 
Kategori
Deneme
 

''Neden mi dönüp bakıyorum zaman zaman arkama?

''Neden mi dönüp bakıyorum zaman zaman arkama?
 

Serap Ersoy' Ruhum Güneşten ''Neden mi dönüp bakıyorum zaman zaman arkama?''


''Neden mi dönüp bakıyorum zaman zaman arkama? Bir çiçek ezmişimdir belki, belki de bir tohum ekmişimdir farkında olmadan.

Ne bileyim, pamuk şeker çalmışımdır örneğin bir küçüğün ellerinden. Güneş kokulu kaldırımlarda mühürlüdür belki hâlâ gözyaşları. 

Bir tuval yarım kalmıştır tamamlanamamıştır bensiz. Ya da bir şiirin son dizesi.

Yanlış bir işlem yapmışımdır bir kalbe. Çarpmışımdır önce, sonra bölmüşümdür lime lime. O gurur çok acımıştır, için için ağlamıştır belki vaktiyle. 

Belki yedeği olmayan bir anahtar kalmıştır elimde. Ön kapıdan mutluluğa çıkışı yasaklamışımdır birilerine. Kimbilir, o anahtarın bir de ahı vardır üzerimde. 

Çocuk gibi oynamışımdır ateşle. Bir can yakmışımdır. Bir hiç olmuştur okyanuslar bir yüreğe. Bir ses olmuştur bir de soluk, yıllarca ihtiyaç duyduğu su? 

Özgürlüğe sevdalı bir kuşun ruhunu yaralamışımdır belki de. Avcıdan kaçar gibi kaçırmışımdır onu mavi göklerden. 

Beni bahar bileni, hazanla vurmuşumdur. 

Bir açıp bir kapatmışımdır ışıkları. 

Bir el bırakmışımdır bir yokuş çıkışında. 

Ne bileyim... 

Arkama dönüp de göremediğim sevdalarım, varsa bir hatam affola. 

Beni kıranlar mı? 

Sanırım, kırdıklarının bir bardak olduğu düşüncesindeler hâlâ.'' 

Serap Ersoy' Ruhum Güneşten

2010

 
Toplam blog
: 112
: 251
Kayıt tarihi
: 07.04.11
 
 

Yazar. ''Sözcükler musallat olmuş ömrüme, kalemin ucu ben.'' Serap Ersoy (Ruhum Güneşten) ..