Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

''Neden zayıf olmak istiyorsunuz? sizin yapınıza uymuyor ki... sürekli bir kilo verme derdiniz var''

''Neden zayıf olmak istiyorsunuz? sizin yapınıza uymuyor ki... sürekli bir kilo verme derdiniz var''
 

Alıntı: http://img19.imageshack.us/img19/8431/meryemuzerliresimleri7.jpg


Alkıışş :))))) 

Soru: ''Yıllardır 'Güzel” dediğimiz 45 kilo kadınlara hiç benzemiyorsunuz...'' 

Cevap: ''Türk kadınları neden zayıf olmak istiyor? Sizin yapınıza hiç uymuyor ki bu. Sürekli bir kilo verme derdi var. Televizyondaki modeller gibi olmayı istemek çok yorucu. Nasılsak öyleyiz. Türkler şehvetli ve tutkuludur; zayıf ve sağlıksız değil'' 

Alıntı: http://cadde.milliyet.com.tr/2011/03/09/HaberDetay/1361783/ 

**** 

Bana sorarsan; bu durumun altında sosyolojik, psikolojik, genetik, tarihsel, coğrafi vs bir dünya detay yatıyor Hürrem Hatuuuuun...

Bir kaç sene yaşa buralarda, sen de anlarsın. Anlamazsan da farkedersin. İkisini de etmezsen mutlu mesut yaşayıp gidersin, ne diyeyim... ''Dinle ve tarihle ilgili hassasiyeti ve tehlikeyi bilmiyordum. Tepkiler, eleştiriler gelmeye başlayınca biraz tedirgin oldum, hatta korktum'' demişsin ya, bu da başka bir öğrenilecek bir durum..

Biz, birbirimizin bizi beğenmesini ya da beğenmemesini fazlasıyla önemseyen, çok konuda 'mahalle baskısı'nı hala üzerimizden atamamış olan 'kompleksli' bir milletiz. Birbirimiz için yaşarız. Kendisi için yaşamak ile birbiri için yaşamak arasındaki ince çizgiyi bir türlü tam olarak tutturamayız...

Kafamız karışık bizim.. Doğrularla yanlışlar ekseri birbirine girer bizim buralarda. İstisnalar var elbet ama çoğunluğun durumunu değiştiremiyor maalesef. En azından şimdilik...

Hıh tam oldu; ben yazdım sen de beni okudun şimdi, aydınlandın...

:)) 

 
Toplam blog
: 61
: 937
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Yazmak sorumluluk istiyor. Zor iş, başka bir alem. Yaşamın ta kendisi gibi. ..