Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '12

 
Kategori
Siyaset
 

''Nuuumaan!..'' başbakan mı?

''Nuuumaan!..'' başbakan mı?
 

Güneş; 29.09.2012,cumartesi---EVET MESAJ bence...Güneş Gazetesi de Mesaj'ı almış. Diğerleri, kaçırmış bunu!..


''BAŞBAKAN NUUÛMAN!..'' başlıklı yazım, 16 Temmuz 2012 târihinde yayınlandıktan sonra, Milliyet Blog Yazarı olan değerli okuyucularımdan biri; ''AK Parti'de adam mı kalmadı?..'' (Demokrasi Penceresinden--18.07.2012 Târihli Yorum--MB), diğeri; ''Çok saçma geliyor bana!..'' (Tly Ekr--17.07.2012 Târihli Yorum-MB) şeklindeki yorumları ile bana tepki göstermişlerdi.

Yıllarca, değişik gazete ve ajanslarda çalıştım. Yine yıllarca parti yönetimlerinde, dernek ve kooperatif yönetimlerinde bulundum.

İnsanların, hele hele siyasetçilerinin sözlerinin ve hareketlerininin ne mânâlara geldiğini /gelebileceğini az-çok kestirebilme kaabiliyeti oluştu gâliba bende!..

''BAŞBAKAN NUUÛMAN!..'' başlıklı yazım ile, yanlışlık yapmadığım, yavaş yavaş ortaya çıkmakta herhâlde...

AK Parti Kongresi Yarın... (30.09.2012,pazar)

Lütfen bugün çıkan gazetelerdeki Nûman Kurtulmuş ile alakalı olan haberlere bir bakın.

Zann'ediyorum siz de benim gibi, Numan Kurtulmuş'un, Başbakanlık yolunda ilerlemekte olduğunu ayan-beyan veya siz bile puslu silüetlerden de olsa göreceksiniz.

Vakit daha erken gibi gözükebilir belki...

Fakat vaziyet ortada bence. Çünkü bu iş için Nûman Bey hem müsait hem de çok evvelden düşünülmüş gibi gözüküyor.

Vatana- Millete hayırlı olsun!..

Sâdece, fotoğraflara baksanız bile bunun, Güneş Gazetesi'nin algıladığı gibi MESAJ'dan başka bir şey olmadığını ''AÇÇIK-SEÇÇİK'' sizde anlıyabileceksinizbelki de.

Bu yazıyı okuyup, bana kızacak olan kardeşim; biraz daha sabırlı olursa, bana hak vereceği günlerin çok uzakta olmadığını, o da görmüş olacak.

Eğer çok kızacaksanız!..

Hâşâ gelecekten heber verme değil de; bunu, yazı ve fotoğraflara bakarak, ''bir hava tahmîni'' olarak kabûl edin lütfen.

Ömrümüz olursa hep birlikte görürüz İnşâAllah.

Sağlık ve Muhabbetle

29.09.2012,cumartesi

Bektaş Azizoğlu

İSTANBUL 

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..