Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

‘ O Ses ‘ in ‘Son Mohikan‘ı Emre Şallı

‘ O Ses ‘ in ‘Son Mohikan‘ı Emre Şallı
 

Emre Şallı ‘ Sen Ağlama ‘ şarkısını seslendirmeye başladığında televizyonumun sesini biraz daha açma ihtiyacı hissettim… İki sebebi vardı böyle davranmamın… Birincisi, bir kere Emre‘ nin sesi duyduğum diğer seslerden çok daha özel duruyordu ve tam olarak tonunun ve renginin tadını almak istedim…

İkincisi, sesi bana biraz cılız geldi ve bir sesin hem bu kadar özel hem de bu derece ince olmasına inanamadım… Allahtan Mustafa Sandal döndü de böylesine değişik bir sesi deneyimleme şansını kaçırmadık… Mustafa Sandal‘ın Emre‘ ye taktığı isimse ’ Son Mohikan ‘ …

Çünkü uzun sarı saçları ve renkli gözleriyle Emre hem çok yakışıklı hem de son derece etkili ve kulağa hoş gelen bir sese sahip… Yani uzun lafın kısası iyi bir ses harcanmaktan kurtuldu ve ilerleyen turlarda onun neler yapabileceğini göreceğiz…

İşte o keyifli performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-in-son-mohikan-i-emre-salli-o-ses-turkiye-15102012-video-linki-dahil/#.UM-qV3aQHmE

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..